Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 hallo, beste mensen ik ben met de badlands bezig maar ik heb geen camera meer want ik heb een wpen code gedaan...is er misschien een camera in de ammunation in Angel Pine?? alvast bedankt Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 bedoel je de missie waarbij je die man op mount chiliad moet vermoorden en dan fotograferen... Daarvoor heb je idd een camera nodig. Maar je hoeft hem niet persee te hebben voordat je hem moet vermoorden. Als je de man vermoord hebt, blijft het lijk ongeschonden liggen, en kun jij de camera gaan halen die in angel pine ligt. Er staat een blipje aangegeven op de map waar de camera ligt. Erg makkenlijk dus. De camera is niet te koop in een ammunationshop. Je kunt hem wel op vele plaatsen in san andreas vinden. Op deze link zijn de vindplaatsen aangegeven. Mvg, Pennywise Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 hartstikke bedankt kan ik weer ff verder tyvm!! Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 hallo, beste mensenik ben met de badlands bezig maar ik heb geen camera meer want ik heb een wpen code gedaan...is er misschien een camera in de ammunation in Angel Pine?? alvast bedankt Dat zou geen probleem moeten zijn. Wanneer je de missie start, krijg je vanzelf een camera bij je. Voer dus de code in VOOR je de missie start. Je behoudt al de wapens en je krijgt er een camera bij als je in de rode marker stapt om de missie te starten. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Kleine mededeling van huishoudelijke aard: in overleg met Dizzee heb ik zojuist bij Angel Pine de camera van de landkaart gehaald. Daar ligt normaal gesproken namelijk helemaal geen camera, dus het is ons een beetje een raadsel waarom die wel op de kaart stond. Waarschijnlijk omdat je de camera daar wél krijgt als je de missie start, maar da's niet echt een vindplaats dus. Deze map zonder een blipje bij Angel Pine dus...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.