gblolz Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Nou ik vroeg me iets af, want VWO-er schreef in een topic dat als je goud hebt alle vliegvelden in kunt, maar je kan tog ook alle vliegvelden in als je brons ofzo bent? Samenvatting: Kun je als je alles brons hebt nog steeds alle vliegvelden in? Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Zowel goud als brons is niet nodig om het de vliegvelden op te kunnen. Deze worden unlocked als je je pilotendiploma hebt behaald. Zodra je genoeg flying skills hebt krijg je in de rechterbovenhoek een berichtje. Het halen van alles brons in de vliegschool is nodig om het verhaal lijn verder te kunnen spelen. Er is ook een beloning voor het halen van minimaal alles zilver en minimaal alles goud. Dit zijn de Rustler (brons), Stuntplane (zilver) en Hunter (goud). Om je pilotendiploma te halen is het dus niet nodig om de volledige flying school te behalen. Uit mijn hoofd weet ik dat na de eerste drie testen goud te halen je de diploma al verdiend hebt. Bewerkt: 27 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.