Eenkhoorn Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hallo, Ik heb een vraag. Ik wil met mijn personage in GTA ook het gebied van de militaire basis binnen kunnen zonder dat het hele leger achter me aan komt. Kan je dus ook ergens uniformen vinden? Zodat je je undercover ergens binnen kan? Hier zie ik bijv. een pic met een FBI uniform: http://img182.imageshack.us/img182/4712/1ak1.png Help? Greetz. Eenkhoorn Reageren
SWYV Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 dat is een multiplayer mod waar jij kun kiezen uit verschillende peds enz... Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Dat FBI-uniform is niet te verkrijgen in de Singleplayer. Die screen is van een multiplayer mod. Er is wel een politieuniforum dat je kan verkrijgen door te daten. Je moet 100% halen in je relatie met Barbara Schternvart. Meer informatie kan je hier vinden. Maar dan kan je nog altijd niet in de militaire basissen, je zal nog altijd 4 sterren krijgen. Je kan met dat uniforum enkel ongezien in de politiebureau's komen. Lol neosyp. Het zijn inderdaad 5 sterren, maar daar gaat het hier niet over Reageren
Moonbeam Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ik ben bang dat deze optie alleen voor VC geld, zelfs met het cop uniform schieten ze nog op je. Om het Copuniform te krijgen moet je tot de 100% daten met Barbara. Zie Barbara Damn, ik wordt traag Bewerkt: 27 oktober 2006 door Moonbeam Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Dat FBI-uniform is niet te verkrijgen in de Singleplayer. Die screen is van een multiplayer mod. Er is wel een politieuniforum dat je kan verkrijgen door te daten. Je moet 100% halen in je relatie met Barbara Schternvart. Meer informatie kan je hier vinden. Maar dan kan je nog altijd niet in de militaire basissen, je zal nog altijd 4 sterren krijgen. Je kan met dat uniforum enkel ongezien in de politiebureau's komen. Het zijn 5 steren... Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Maar, hoe zorg ik ervoor dat zij de date leuk vind? Het wil steeds niet. Reageren
Bling Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Er zijn drie verschillende dates die je kunt hebben met Barbara Schternvart. Eten. Dansen. Ritje maken met de auto. De meest voorkomende date is het uit eten gaan met Barbara. Dit is tevens ook de makkelijkste date, aangezien ze het liefst wilt eten in de bar die zich naast de (snel)weg bevindt een klein eindje vanaf het politiebureau waar de date start. Dan heb je nog de date dat je met haar naar een dansclub moet, deze date komt bij Barbara vrijwel nooit voor aangezien Barbara erg afgelegen woont. Als deze date toch aan bod komt moet je gewoon met haar naar San Fierro of Las Venturas rijden en op zoek naar de dansclub. Haast je wel een beetje want als je te lang over de heenweg duurt zal je de date falen. De derde en laatste date is 'een gezellig ridje maken' met Barbara, in deze dat is het de bedoeling dat je door bepaalde gebieden gaat rijden die Barbara leuk vind. Het beste is om een beetje rond haar huis te gaan rijden en niet al te hard aangezien ze politie agente is. Voor meer informatie over alle dates kun je ook hier nog even een kijkje nemen. Ik wens je veel succes en vragen zijn altijd welkom. Bewerkt: 27 oktober 2006 door Bling Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Dankje! Ik ga het proberen! Zal zo zeggen hoe het ging EDIT: Het luktee! Allemaal bedankt!! =D Bewerkt: 28 oktober 2006 door Eenkhoorn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.