Swiggers Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 wie kan me helpen met de missie dat ik big smoke moet vermoorden het vermoorden zelf kan ik wel maar daarna gaat sweet aan zo'n vuurtruck hangen en telkens valt hij en moet ik de missie helemaal weer overnieuw doen... heeft iemand tips?? filmpjes is het handichtst swiggers,,, alvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb als eerste een tip. Nadat je naar buiten bent en de achtervolging is mislukt kun je het beste opslaan i.pv. opnieuw de savegame starten. Als je op dat moment opslaat dan zal de volgende keer dat je de missie start beginnen bij de achtervolgen, wat een hoop moeite scheelt. Hier is een mooi filmpje van Plaka. Het is de bedoeling dat je Sweet opvangt. Ikzelf vind het handig om enige afstand te houden tijdens de achtervolging totdat de brandweerauto de snelweg op draait. Er zal dan een agent naar Sweet toe klimmen. De weg zal een bocht naar links maken. Op dat moment rijdt de brandweerauto waarschijnlijk aan de verkeerde kant van de weg. Jij moet een de juiste kant blijven rijden. Nu zal de brandweerauto naar rechts gaan. Op dat moment moet je proberen om de brandweerauto van achter aan te rijden. Dan zal Sweet direct loslaten en heb je hem opgevangen. Veel succes. Bewerkt: 27 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ik snap het niet echt Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) ik snap het niet echt De missie is in drie delen opgebouwd. Het eerste deel is de tocht naar Big Smoke en het afmaken van Big Smoke. Het tweede deel is het ontsnappen uit het brandend crackhuis. Het derde deel is de achtervolging, het opvangen van Sweet en de climax. Als je tijdens het tweede deel faalt en daarna opslaat, zul je de missie End of the Line starten vanaf het begin van deel twee. Dus als je na het doden van Big Smoke sterft of iets dergelijks en opslaat kun je de missie vanaf dat moment opstarten door opnieuw in de rode marker te stappen. hetzelfde geld voor het derde deel'. @Pennywise hieronder. De brandweerauto inhalen is wel degelijk mogelijk. ik heb de missie een keer gefaald door te ver voor de Tenpenny te rijden Bewerkt: 27 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 terwijl HerrieM een filmpje aant zoeken is, Zal ik het op deze manier proberen uit te leggen. Je volgt de truck gewoon, probeer hem "niet" in te halen, want als je dichterbij komt versnelt hij alleen maar. Inhalen is onmogenlijk. Als er op een gegeven moment een balkje komt te staan met Sweet's Grip, Moet je boven hem gaan rijden. Als je boven sweet gaat rijden, laat hij los en is het moeilijkste eigenlijk al gedaan. Nu neemt sweet het rijden over en moet jij de politie, en nog een paar andere idioten: o.a. the vagos neer schieten. Ik hoop dat het je gaat lukken, Veel succes, Pennywise Reageren
Ringo Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 je kunt ook de video walkthrough gebruiken van een braziliaanse gast, rubira ofzo. klik hier Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 hartstikke bedankt ik heb hem nu gehaald !! en spel uitgespeeld bedankt voor al jullie hulp wie ik met sanandreas nodig hat je ziet me misschien bij libertycity stories forum Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Die van Plaka heeft slechte kwaliteit, voor de meeste missies kun je bij Rubira kijken, die heeft alle missies gedaan en laat ze allkemaal zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.