Jump to content

Honderd procent uitgespeelt

~Mario~

Honderd procent  

63 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij Gta Vice city honderd procent uitgespeeld?

• Met cheats
      21
    • Zonder cheats
      29
    • Met mods
      1
    • Met trainers of savegames
      3
    • Anders...
      6

Recommended Posts

Beste forum leden,

Ik heb een poll gemaakt om te kijken hoe jullie Gta Vice city hebben uitgespeeld,

Ik heb Gta vice city nog nooit honderd procent uitgespeeld, ik ben namelijk nog bezig.

Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan.

Groetjes,

Mario

Delen op andere websites

ik heb ook geluk gehad, ik kon gta nog op de pc kopen, echt nog zo'n originele uitklapvare versie, niet in een zo'n stom doosje gestopt.. :puh:

maa rik heb gta 1 keer met cheats en 1 keer zonder 100% uitgespeeld :) en ik kreeg alleen zo'n stom tshirt :(;)

Delen op andere websites

maa rik heb gta 1 keer met cheats en 1 keer zonder 100% uitgespeeld :) en ik kreeg alleen zo'n stom tshirt :(;)

Bij het voltooien van de 100% in Vice City is het 'Frankie Outfit' niet de enigste beloning hoor. Behalve dat ontvang je ook de volgende beloningen:

• Maximum health gaat naar 200%
  • Maximum armor gaat naar 200%
  • Je kogels gaan nu nooit meer op.
  • Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.
  • Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.
  • Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Verder om weer even ontoppic te gaan: Ik heb Vice City twee maal 100% uitgespeeld zonder cheats. :)

Bewerkt: door Bling
Delen op andere websites

Ik ben nu weer opnieuw begonnen, en heb net de laatste missie zonet uitgespeeld,

ik zit nu nog maar op 40% van alle missies. de bedrijven moet ik ook nog gaan

doen, en al die andere extra missies.

Bewerkt: door ~Mario~
Delen op andere websites

Dan heb je nog geluk Ming dat Gta Vc nog in de winkels te koop is voor de Xbox.

Maar meestal kan je overal wel wapens vinden, VC is geluk maar klein op dat gebied.

Ik zal je kort vertellen hoe het zit :clown:

In de winkels kon ik alleen de triple pack vinden maar ik heb GTA III en SA als dus dat was een beetje overbodig.

Na goed zoeken vond ik iemand in mijn buurt die GTA Vice City verkocht voor 7.50, koopje lijkt me.

Vice City heb ik ook op de PC hier maar die speel ik eigenlijk nooit. Misschien omdat ik het niet gewend ben om met toetsenbord en muis te gamen.

En over Vice City betreft, ik heb alweer een paar missies gedaan. Bijna de eerste lijst gedaan van Sunshine Cars.

Morgen weer verder spelen :D

Delen op andere websites

Toen ik voor het eerst Vice City speelde, gebruikte ik een overvloed aan cheats. Even later dwong ik mezelf daarmee te stoppen, en heb ik de storyline zonder cheats uitgespeeld. Wel vind ik de verstopte pakketjes en zoals in San Andreas de hoeven, enzoverder te zoeken niet leuk, omdat je dan steeds rondloopt. Je krijgt wel beloningen, maar dan nog..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...