GTA_XP Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Wie weet een goeie Steedmod, ik ben het zat om iedere keer van mijn motor ge vallen. Ik heb Google geprobeerd maar krijg van die onzinnige sites. Wel één goeie (Gtagaming) maar ik word iedere keer naar GTAForums.com en daar begrijp ik helemaal niets van. De N00bmode zit boordevol met fouten, SAVarious ook en Ultimate SA heeft ook veel fouten. Dus ik zoek alleen een main.scm met alleen Steedmod, alsjeblieft reageer Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Kun je misschien die link geven naar de mod die je al gevonden had? Misschien kunnen we je dan helpen daarmee, om toch aan het downloaden te komen. [Edit] Volgens mij is dit toch wel een goede mod, als je op downloaden klikt, dan download je ook meteen. Lukt dit niet, dan kan dit een alternatief zijn. [Edit 2] Ik zou het verder niet weten eigenlijk, wellicht kan iemand anders je helpen. Zoek anders op google nog even naar Steed Mod, Bike Steed Mod of "Steed Mod" San Andreas. Bewerkt: 27 oktober 2006 door Froodooo Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hier is de lnk http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1287 Maar de main.scm is niet eens een anderhalve MB dus kreeg ik een fout Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.