gammie_ Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Beste leden, Gister heb ik de game 'The Da Vinci Code'gekocht. Maar ik kom niet verder.. Weet niet prescies welk punt het is in iedergeval na dat je met die vrouw moet sluipen en een agent moet uitschakellen daar heb ik toen het UV lampje gepakt (volgens mij heet dat zo ) en ging op een schilderij schijnen nu heb ik allemaal soort rare code's die ik in letters moet ontcijferen. Ik kom er met geen mogelijkheid uit. Ik hoop dat iemand het weet want in walktroughs op internet kom ik er ook niet mee uit.. Alvast Bedankt, groet gammie Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik heb de game zelf niet, dus ik zal je met mijn eigen kennis niet verder kunnen helpen, maar ik heb wel een mooie walkthrough voor je gevonden. Meerdere zelfs, hier kun je ze vinden. Lees ze even door, er staan veel tips in om je te helpen bij je missies. Ook heb ik nog een Nederlandse voor je gevonden, dat is deze De overige zoekresultaten van Google op de zoekterm The Da Vinci Code walkthrough zijn hier te vinden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Bedankt! Ik zat steeds bij de Engelse Walktroughs te kijken, daarom kreeg ik het niet voorelkaar. Met de Nederlandse tekst lukte het me! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.