marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 is er misschien ook een huis met een heli....want ik wprdt GEk van al dat gerij.................pppf.......... :blink: Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Madd Doggs huis. Daar staat af en toe 1tje op het dak. Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 kun je die ook kopen dan? Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik wil namelijk een heli dicht bij een save-house Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ***** SPOILER ***** Je kunt dat huis niet kopen maar aan het einde van het verhaal dan word het huis ook van jou en kun je er gewoon saven. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 is er misschien ook een huis met een heli....want ik wprdt GEk van al dat gerij.................pppf.......... :blink: De Airstrip (Aircrat Graveyard) als je in de pilot-school alles goud hebt. Reageren
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 *******SPOILER****** je krijgt bij de airstrip na bepaalde missies: een jet pack en een heli waarmee je auto's kan vervoeren Reageren
marcjuuuh Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wow.....jet pack??? HOE>? Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wow.....jet pack??? HOE>? dat zegt die net, na een bepaalde missie krijg je die. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 waar staat die heli dan? want die heb ik nog niet kunnen vinden op de airstrip terwijl ik wel die missies af heb. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) waar staat die heli dan? want die heb ik nog niet kunnen vinden op de airstrip terwijl ik wel die missies af heb. zoals ik al typte: voor de hunter moet ja bij de pilot-school alles goud hebben, voor die ander moet je Up Up And Away van Woozie gedaan hebben. Bewerkt: 7 november 2004 door BrokenTable Reageren
ErnstJ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 staat die Hunter helikopter niet ergens anders? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 hoe kom je eigenlijk bij die hellicopter bij de missie up, up and away want ik wordt de hele tijd doodgeschoten Reageren
Bananen Man Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 Bij de boatschool in bayside marina staat 9 van de 10 keer een maverick heli Reageren
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Geplaatst: 9 november 2004 hoe kom je eigenlijk bij die hellicopter bij de missie up, up and awaywant ik wordt de hele tijd doodgeschoten Naar binnen gaan, linksaf, om het gebouw heen, en dan via die grote bakken over het hek heen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.