Jump to content

huis met heli?


marcjuuuh

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    7

  • marcjuuuh

    7

  • Carl Johnson

    3

  • denracer

    3

*******SPOILER******

je krijgt bij de airstrip na bepaalde missies:

een ***** en een heli waarmee je auto's kan vervoeren

Ik heb Up Up and Away gedaan. Die heli uit die missie staat nu wel op de airstrip, alleen nu als Leviathan (zonder magneet) en niet als Skycrane (met magneet). Is de Skycrane nog wel ergens te vinden?

Anders moet ik even die missie over doen en falen en hem dan in de hangar van de airstip plaatsen...

Link to comment
Delen op andere websites

ff een andere vraag in welke stad staat mount chilliad ? want ik heb geen zin om alle missie's te doen want ik heb geen memory card

Mnt. Chilliad staat in SF (handig he, die kaart bij het spel en die ingame-map!) en je moet 28 missies doen in LS om er bij te kunnen. De missie die toegang geeft tot SF is The Green Sabre van Sweet.

Al heeft deze vraag niets met het topic te maken...

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

huis met heli ? dan kun je die bij het strand in los santos van 30.000 beter kopen zuid-strand daar staat voor op het strand 9 van de 10 keer een brandweerheli ofzo

bedoel je dat huis op het strand ''santa maria beach'' ik heb dat huis namelijk gekocht, maar geen heli hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu Up and Away  gedaan, maar waar komt die heli nu te staan??

Op de airstrip naast de School zelf. Alleen hij stond er bij mij niet na het laden van een savegame. Nadat ik van de airstrip was weggereden en terug stond hij er wel, alleen dan wel zonder magneet helaas.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...