Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ik ben met body harvest bezig daarmee moet je een harvester stelen maar die harvester gaat de hele tijd kapot waardoor weet ik niet maar er worden tonnen en zo naar me gegooid en hoe moet ik die gasten doden?eerst uit de harvester??of overrijden??maar volgens mij werkt overrijden niet Reageren
Flame^ Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Je kan ze gerust overrijden . Desnoods stap je uit, pak je een shotgun en schiet je ze dood. Aangezien een shotgun een 1-shot-kill wapen is moeten ze zo dood zijn, daarna kan je rustig op je gemak de missie voltooien . Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hoi 'visser23' als eerste raad ik je aan om in het vervolg een betere titel te kiezen, want toen ik vanaf de index naar jou post keek wist ik niet waar het over ging dus maak in het vervolg een duidelijker, maar goed dat lost je probleem overgens niet op. Ik heb trouwens ook nog nooit gehoord dat die boeren tonnen op de Combine Harvester gooien. Je moet gewoon eerst die Harvester stelen en dan rijd je over eht boeren pad over de mensen heen en dan kunnen ze ook geen tonnen gooien als dat al bestaat. Dan rijdt je via de schuine berg naar de schuur van The Truth en de missie is al gehaald, maar er zal wel een irritante boer je volgen en die schiet met een shotgun op je, maar de Combine Harvester is daar wel tegen bestemd dus dat zal verder geen probleem wezen. Misschien een mogelijk verklaring, maar die zou jij mij moeten verbeteren. Je hebt of mod(ificatie)s gebruikt of een speciale cheat of je hebt last van een bug. Want mannen die met tonnen gooien heb ik helaas in de missie Body Harvest nog nooit gezien. Ik wens je tevens veel succes en maar hopen dat het je lukt anders kun je als je hem op de computer hebt ook aanvragen in 'Savegame aanvraag forum'. Nogmaals veel succes! Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 jah dat is het probleem er komen steeds weer meer dude's die mensen die er staan schieten idd met een shotgun maar dan ontploft mijn harvester Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Stap gewoon snel uit de harvester en schiet iedereen neer met een sterk wapen bijvoorbeel een shotgun. of rijd ze over maak zo je weg naar the truth's boederij en de missie is geslaagd. Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ok bedankt ga ff proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.