NineEleven Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hey, ik ben sinds vorige week een nieuw spel begonnen en vandaag heb ik de missie green sabre moeten doen. nu is mijn vraag wat die green sabre precies is. en waarom wordt je daar in angel pine gedropt? Michael. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hey, ik ben sinds vorige week een nieuw spel begonnen en vandaag heb ik de missie green sabre moeten doen. nu is mijn vraag wat die green sabre precies is. en waarom wordt je daar in angel pine gedropt?Michael. In die missie is vooral speciaal dat Big Smoke en Ryder jou veraden hebben, en samenwerken met de Ballas en C.R.A.S.H. waaronder Tenpenny en Pulaski. Waarschijnlijk zagen ze dat Grove St. steeds minder macht kreeg en zijn ze daarom overgelopen naar de Ballas en omgekocht door C.R.A.S.H. Ook is de moeder van CJ vermoord doordat ze een drive-by hebben uitgevoerd in de Green Sabre. Tenpenny en Pulaski hebben jou gearresteerd en buiten Los Santos gebracht omdat je daar enkele vuile werkjes voor hen moet opknappen, en hierdoor kom je terecht in San Fierro. Na de missie 'Are you going to San Fierro' waar je wiet moet verbranden kan je terecht in San Fierro, daar was je al maar dan bedoel ik het echte stadsleven en ook een savehouse. Je kan altijd terug naar Los Santos, maar er zijn veel vijanden en je hebt er eigenlijk niet veel te zoeken.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er is geen green sabre...kijk anders ff op hier dan moet je ff bij de missie green sabre kijke'...je moet de ballas doden als je dat gehaald hebt dan wordt je meegenomen door de politie hierna kan je de badlands missie's doen....s6 verder kijk maar ff hier en dan bij missie hulp....1)er is geen green sabre...2) je moet de ballas doden, hierna wordt je meegenomen met de politie nu kan je de ballas missie's doen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er is geen green sabre...kijk anders ff op hier dan moet je ff bij de missie green sabre kijke'...je moet de ballas doden als je dat gehaald hebt dan wordt je meegenomen door de politie hierna kan je de badlands missie's doen....s6 verderer is absoluut wel een green sabre, in die missie zie je hem ook duidelijk als je tenminste de cutscene's kijkt. en als je de introduction kijkt zie je inderdaad ook dat cj's moeder word vermoord vanuit een de green sabre. cj weet dat, dus als hij big smoke enz bij die sabre ziet is hij natuurlijk flink verbaasd. maarja je ziet het allemaal in die missie. Reageren
Sseb Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 er is geen green sabre...kijk anders ff op hier dan moet je ff bij de missie green sabre kijke'...je moet de ballas doden als je dat gehaald hebt dan wordt je meegenomen door de politie hierna kan je de badlands missie's doen....s6 verderer is absoluut wel een green sabre, in die missie zie je hem ook duidelijk als je tenminste de cutscene's kijkt. en als je de introduction kijkt zie je inderdaad ook dat cj's moeder word vermoord vanuit een de green sabre. cj weet dat, dus als hij big smoke enz bij die sabre ziet is hij natuurlijk flink verbaasd. maarja je ziet het allemaal in die missie. idderdaad er is zeker een green sabre!! dat zie je in de cutsene's Reageren
NineEleven Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 thnx for de achtergrond info, de andere uitleg had ik niet nodig, ik heb het spel al uit dus ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.