Teraku Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 zoals er al staat: Hoe ziet de sleepwagen eruit en waar kan ik hem vinden? Ik heb al een paar topics erover gelezen maar ik weet nog steeds niet welke het is. Weet iemand anders het? kan iemand dan misschien een screenshot posten? (kan ook met photobucket want van imageshack krijg je blijkbaar spyware). Greetz, Teraku Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 zoals er al staat:Hoe ziet de sleepwagen eruit en waar kan ik hem vinden? Ik heb al een paar topics erover gelezen maar ik weet nog steeds niet welke het is. Weet iemand anders het? kan iemand dan misschien een screenshot posten? (kan ook met photobucket want van imageshack krijg je blijkbaar spyware). Greetz, Teraku Die sleepwagen heet in San Andreas: 'Towtruck'. Op »deze« pagina zie je een plaatje van de sleepwagen. Als je dan wat naar beneden scrolt zul je de vindplaats tegenkomen. »Hier« een snelle link. Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 De sleepwagen, of ook wel de TowTruck, zou te vinden moeten zijn met behulp van het volgende kaartje: alhier. Dat is nogal magertjes, maar dat is de enige plek waar deze auto wordt gespawned. Natuurlijk rijdt ie ook wel gewoon rond, alleen is dat van een paar factoren afhankelijk. Mocht je nog niet verder dan Los Santos zijn raad ik je aan eens rondom het vliegveld en haven te kijken. Daar rijden ze nog wel eens. Reageren
Teraku Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 nou,bedankt voor al jullie hulp,ik ben er nu uit. ook ontdekt dat je kan slepen met de tractor ook. echt lollig als je zon grote vrachtwagen aankoppelt en vervolgens een scherpe bocht neemt. om je dood te lachen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.