ThaDcc Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hoe kan ik SA MP downloaden en spelen? ik kan het wel downloaden op www.SA-MP.com maar daar kun je 0.1B downloaden en die doet het niet. snap er niks van Help me alsjeblieft ThaDcc >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar SA-MP forum<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hoe kan ik SA MP downloaden en spelen? ik kan het wel downloaden op www.SA-MP.com maar daar kun je 0.1B downloaden en die doet het niet. snap er niks vanHelp me alsjeblieft ThaDcc Als het je niet lukt om hem van de officiële site te downloaden, dan kun je hem ook wel downloaden van een andere site. Op de site van GTAGarage is hij oo kte downloaden. »Hier« kan je hem downloaden. Je moet de 0.1b Client downloaden. Dan als je hem gedownload hebt hoef je hem alleen nog maar te instaleren, dit via een installer. Dan als hij geïnstaleerd is verschijnt er een pictogram op je bureablad, klik erop en SA-MP word opgestart. Ga dan naar 'internet', dit staat onderin in het menu. als het goed is moet je nu allemaal servers zien. Zie je die niet, check dan even je firewall. Reageren
ThaDcc Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Hoe kan ik SA MP downloaden en spelen? ik kan het wel downloaden op www.SA-MP.com maar daar kun je 0.1B downloaden en die doet het niet. snap er niks van Help me alsjeblieft ThaDcc Als het je niet lukt om hem van de officiële site te downloaden, dan kun je hem ook wel downloaden van een andere site. Op de site van GTAGarage is hij oo kte downloaden. »Hier« kan je hem downloaden. Je moet de 0.1b Client downloaden. Dan als je hem gedownload hebt hoef je hem alleen nog maar te instaleren, dit via een installer. Dan als hij geïnstaleerd is verschijnt er een pictogram op je bureablad, klik erop en SA-MP word opgestart. Ga dan naar 'internet', dit staat onderin in het menu. als het goed is moet je nu allemaal servers zien. Zie je die niet, check dan even je firewall. thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.