ThaDcc Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Waar kan ik een politie uniform halen? ThaDcc Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Waar kan ik een politie uniform halen?ThaDcc Die kan je niet ergens ophalen, die kan je verdienen. En dat wel bij je vriendin Barbara Schternvart. Als ik me niet vergis is zij zelf ook een agent. In ieder geval als je een 100% relatie met haar hebt, krijg je een Cop Outfit in je wardrobe. Check voor meer info over Barbara, zoals haar vindplaats, »deze« pagina. Reageren
Jorair Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Die kan je krijgen als je 100% hebt met die ene vriendin in El Quebrados. (Barbara Schternvart noemt ze) link naar wikiGTA daar staat ergens op die pagina meer informatie over die vriendin, wanneer ze thuis is bv. Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Deze kun je halen door % te halen met Barbara Schternvart Hiermee kan je ongestoord het politiebureau binnenwandelen. helaas geld dit alleen voor deze lokatie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.