Michiel23 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Hey, Ik zit al een hele lange tijd te klooien met die missie van Big Smoke. Dan staan er 3 vargo's op een trein ofzo en dan moet je die neerschieten. Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb in de walktrough gekeken voor tips, maar helaas heb er niet veel aan... (Moet zeggen dat die dikke ook niet kan schieten.. ) Heeft iemand anders nog wat betere tips voor mij? Ik zit al heel lang met die missie te klooien... Alvast bedankt. >>> Door Dutchy3010: Voortaan in een onderwerptitel van een topic aangeven waar het topic over gaat, svp.<<< Bewerkt: 27 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Bedoel je de missy dat je op de dirt bike zit (die big smoke bestuurt)? En dat je de mannetjes af de reidende trein moet schieten? Reageren
Preddy Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Het komt wel vaker voor dat men problemen heeft met deze missie. Een zoekopdrachtje is daarom misschien handiger te geven dan alle antwoorden opnieuw. Zie hier voor een topic, of daar, daar en hier en als laatst nog de post hieronder van Bling. Moraal van deze post is een beetje dat je dit ook had kunnen vinden via de zoekfunctie. Zie hier voor een uitleg over deze functie. Hopelijk helpen de topics je met het halen van deze missie Bewerkt: 27 oktober 2006 door Preddy Reageren
Bling Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Bij deze missie moet je ervoor zorgen dat je aan de buitenkant van de rails rijdt. Als je dit niet doet en je rijd inplaats hiervan te dicht naast de trein, dan zal dat ervoor zorgen dat Big Smoke de hele tijd tegen de trein aanschiet inplaats van op de Vagos mannetjes te schieten. Nadat je een bepaald Vagos mannetje een aantal keer geraakt hebt zal deze aan de trein komen te hangen. Zodra dit gebeurt is het verstandig om dit keer wel dicht naast de trein te gaan rijden. Zo kan Big Smoke hem namelijk gemakkelijker raken en heb je minder kans dat hij zich weer optrekt aan de trein. Verder bestaan er ook nog andere manieren om deze missie wat gemakkelijker te maken, er bestaan namelijk mogelijkheden om op de trein te geraken met je moter. Hierdoor wordt het een stuk gemakkelijker om de Vagos mannetjes dood te krijgen. Om te kijken hoe dit precies in zijn werk gaat, kun je bijvoorbeeld dit filmpje eens bekijken. Mocht het nog niet lukken en je hebt San Andreas voor de PC, dan kun je altijd nog je savegame posten in het 'Savegame aanvraag' topic. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) als je op de motor zit ga je sneller dan de trein rijen en ga binnen door je wacht daar waar de spoorwegbomen zijn je stapt af doet de code ( rocketman ) krijg je een jetpack ga op de trein en schiet ze dood er staat dan dat je naar big smoke terug moet gaan...NIET DOEN...schiet ze gewoon dood en daarnaa naar Big smoke gaan .schiet de vagos mensen snel dood voor dat er een bruggetje komt en je er dus afvalt ik hoop dat je er wat aan hebt *geweer voor de vagos mensen dood te schieten raad ik je een M4 aan succes Bewerkt: 29 oktober 2006 door swiggers Reageren
ThaDcc Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Bedoel je de missy dat je op de dirt bike zit (die big smoke bestuurt)? En dat je de mannetjes af de reidende trein moet schieten? Nee CJ rijd en BigSmoke Schiet. Maar die dikke kan egt niet schiete joh! Je moet gewoon er gewoon de hele tijd naast rijden, en als je bijna bij het eind ben dan schiet hij ze allenmaal neer. dat heeft Rockstar gewoon gedaan. Bewerkt: 31 oktober 2006 door ThaDcc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.