Jump to content

Water ingame krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Ik heb nog eens een vraag. Ik ben dus bezig met mijn eigen kleine eilandje en dat gaat voor het moment allemaal heel goed. Ik was vandaag bezig aan een villa, en achter in de tuin, komt dus een zwembad. Maar natuurlijk --> wil ik water in dat zwembad :*D . Maar nu weet ik dus niet hoe ik dat moet doen :N Ik was zo al aan het denken --> Mss als ik het eiland laag genoegt zet, zodat het originele water eigenlijk door het eiland komt en zo mijn zwembad vult? :bonk: Maar na nog wat langer te hebben na gedacht leek mij dat toch niet zo een goede oplossing.. Het zou te moeilijk worden met andere lage gedeeltes en zo, en aangezien de villa, met bijhorend zwembad op een helling staat, zou dat al helemaal niet lukken. Nu wou ik dus weten als iemand wist hoe ik water in mijn zwembad kreeg :klap: In dat water moet de character natuurlijk ook kunnen zwemmen en zo zoals in al het andere water dat zich in Sa bevind

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Srry voor dubbelpost, maar ik ben al redelijk lang op een antwoord aan het wachten en ik wordt toch wel redelijk hopeloos :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hiervoor moet je de water.dat bewerken, en dat is naar mijn weten nog niet mogelijk voor San Andreas. Steve-m zal het vast wel weer kunnen, maar er is nog geen tooltje voor geschreven zodat anderen het makkelijk kunnen aanpassen. Je zou zelf een poging kunnen wagen, open water.dat maar eens met kladblok en bestudeer goed alle cijfertjes. Verder kun je inderdaad een diep zwembad maken en deze onder het water oppervlak plaatsen, alleen gaat dat heuvel idee van jou dan helaas niet door.

//> Edit: Dit heb ik er toch nog voor je kunnen uitgooglen. Misschien staat je antwoord erbij ;)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst: (bewerkt)

Dat lijkt er wel mee te maken hebben ja, maar dat ziet er mij toch nog redelijk moeilijk uit.. :puh:

Ik ga mijn zwembad waterloos laten voor het moment en wachten tot er een tool of zo voor uitkomt :puh::bonk: Maar ik had overlaatst nog ergens een screen zien staan met een zwembad met water in.. vraag mij af hoe ze dat dan gedaan hebben..

ik zoek de screen even op.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Ik vind de screen van dat zwembad dus niet.. :puh: maar ik kan mij wel herinneren dat op de screen cj in het zwembad aan het zwemmen was, en op de achtergrond zag je zo een bord van een burgertent, en iemand vroeg in dat topic als je ook echt in die burgertent kon eten..:puh: Het zwembad was zo een olympisch zwembad met van die zwarte strepen op de grond en zijkant ervan.. Het had ook 3 springplanken..:puh: zo uit steen gemaakt..:puh:

Bewerkt: door Killa-Billa
Geplaatst:

beetje laat om nog te reageeren. maar ik weet mischien tog een oplossing voor je.

je lecht gewoon een plane op de hoogte van het water dat je wilt hebben. dit geef je een water texture. en deze plane geef je geen col. zodat je er gewoon door heen kan loopen. nu lijkt het of er water in zit.

Geplaatst:

:*D Dat is wel goed gevonden ;), moet ik wel mijn zwembad wat ondieper maken zodat het lijkt dat je gewoon in het water loopt. Dat ga ik voorlopig doen! =) heb ik toch al water erin :)

Thx ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...