libertycitypc Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Welke films zijn op gta gebasseerd. Welke film is gta op gebasserd. Reageren
Dx11 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Geen van beide dit is onzin, sommigge dingen komen voor in films maar het spel is niet op één bepaalde film gebaseerd en ook niet andersom. zie ook dit bepaalde dingen van sa zitten wel in films ofz dat is het enigge Bewerkt: 27 oktober 2006 door Delanoll Reageren
quinton Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Er zijn geen films op GTA gebasseerd. Daarintegen, gta is wel op enkele film gebasseerd. GTA III op films als 'The Godfather'. GTA Vice City op de film 'Scarface'. GTA San Andreas op films als 'Boyz N' The Hood' en 'Menace II Society'. Reageren
mario-leader Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Volgens mij bij vice city zijn gebaseerd bad boys 2 en scareface san andreas -187,trespass,mance 2 society en byz in the hood liberty city stories volgens mij goodfellas Reageren
Cencicodis Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Er zijn geen films op GTA gebasseerd.Daarintegen, gta is wel op enkele film gebasseerd. GTA III op films als 'The Godfather'. GTA Vice City op de film 'Scarface'. GTA San Andreas op films als 'Boyz N' The Hood' en 'Menace II Society'. De storyline van GTA III is ni gebaseerd op the godfather Het is meer LCS dat op the godfather lijkt. Ik heb de godfather dus al 3 keer gezien en het trekt meer op LCS Cencicodis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.