Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 weet iemand waar ik barbara kan vinden ik moet haar daten zodat ik een police outfit krijg Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 weet iemand waar ik barbara kan vinden ik moet haar daten zodat ik een police outfit krijg In El Quebrados in de woestijn, moet je maar ff op de kaart kijken waar dat ligt.. Helemaal in het noorden, ongeveer boven San Fierro... Ze staat op de parkeerplaats van de sheriff. Je moet best dik zijn voor haar, maar wel veel sex appeal hebben. Als je haar relatie op 100% hebt krijg je de police outfit. Reageren
masterfp Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 weet iemand waar ik barbara kan vinden ik moet haar daten zodat ik een police outfit krijg In El Quebrados in de woestijn, moet je maar ff op de kaart kijken waar dat ligt.. Helemaal in het noorden, ongeveer boven San Fierro... Ze staat op de parkeerplaats van de sheriff. Je moet best dik zijn voor haar, maar wel veel sex appeal hebben. Als je haar relatie op 100% hebt krijg je de police outfit. kan iemand zeggen waar je ergens anders een police costuum vind ??? Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Volgens mij is de police outfit nergens anders te krijgen, dus alleen met het daten van Barbara denk ik... Reageren
masterfp Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Volgens mij is de police outfit nergens anders te krijgen, dus alleen met het daten van Barbara denk ik... oké bedankt wat kun je allemaal doen met zo een uniform Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Aantrekken lijkt me :lol: Maar of je het ergens voor kan gebruiken weet ik niet... Reageren
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ja ben haar nu aan het daten zit op 55% ff doorzetten en ik heb dat kostuum Bewerkt: 7 november 2004 door Djago Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 hoe maak je vrienden met haar?? Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wel niet moeilijk gewoon naar haar toe gaan en dan zal ze iets zeggen en dan altijd positief antwoorden het kan ook zijn dat je niet goed bent voor haar, te dik , lelijke kleren Reageren
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 als je met haar wil daten ik heb: allerduurste kleren ben zo dik tot een hartaanval aan toe;) eerst spreek je haar aan voor het politie bureau en dan kan je haar ophalen om 16:00 tot ong 20:00 en 1keer per dag... 5% per date dus ong 20 dates wel 1tonig maargoed als je haar heb gevonden word je gratis uit jail gehaald door haar en als je 100% heb krijg je politie pak B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.