Jump to content

Webruimte

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben een site aan het maken en mijn probleem is: ik wil webruimte zonder ervoor te betalen!

hoe geraak ik daar in hemelsnaam aan?/ of gaat het gewoon niet? mijn site is 430,6 KB.

Geplaatst: (bewerkt)

Je zou iemand met hosting om een subdomein kunnen vragen of je registreren op gratis hosting sites zoals byethost.com nadeel is dat ze vaak reclame enzo plaatsen.

Bewerkt: door Mania-92

Hier zijn zeker vele alternatieven voor zijn ik geloof dat er zelfs ooit op gtaforum een topic over is geweest en als je had gegoogled op Free Web Space heb je zo een heleboel gevonden. Ik heb dan ook een heleboel gevonden en zet er even een paar voor je op een rijtje.

Sweethost

100 MB webruimte

PHP/MySQL/CGI ondersteuning

Reclame: banner + pop-up (alleen op de hoofdpagina van je site)

Dataverkeer: maximaal 600 MB per maand

TopCities

150 MB schijfruimte

een eigen subdomein

wel reclame (banner)

diverse webtools beschikbaar (mailform, gastenboek, forum)

Natuurlijk zijn er nog vele andere gratis hosts daar moet je even voor googelen. Mischien is er zelf een lid op het forum die te veel webruimte heeft want zeg nou zelf ; wat is 430,6 kb ?

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Of je neem gratis hosting met reclame (zie ander topic hier ergens voor overzicht)

Of je neemt betaalde hosting waar dus geen reclame bij zit.

Als je een internet provider hebt voor je internet verbinding zit hier meestal al gratis ruimte bij zonder reclame. Hier kan je altijd ook nog gebruik van maken.

Geplaatst:

ik heb nu een site maar ik zou graag willen dat de mensen hem op google kunnen vinden, dat ze iets moeten intypen dat te maken heeft met mijn site en dat ze mijn site erook zien.

wat moet ik dan doen?

Dat doe je met behulp van Meta-tags die je in je pagina plaatst. Misschien wel een handige link is deze, welke automatisch de tags geeft wanneer je het invult.

Misschien voorbeeldje, van wikigta:

<meta name="description" content="wikigta, wiki, walkthrough, gta walkthrough, walktrough, hints, wikimedia, mediawiki, wikiwiki, gtagames, gtagames.nl,  Grand Theft Auto, gta, gta2, gta london, london, GTA3, grand theft auto, Grand Theft Auto 3, vice city, grand theft auto, vice city, manhunt, san andreas, gta san andreas, screenshot, nederland, dutch, cheats, dma design, Grand Theft Auto London 1969, liberty city stories, PS2, playstation, playstation 2, xbox, rockstar games, rockstar north" />
<meta name="description" content="WikiGTA - The Grand Theft Auto Wiki website!"/>

Bewerkt: door Preddy
Dat doe je met behulp van Meta-tags die je in je pagina plaatst.

Dat is niet waar, met alleen meta tags kom je nergens. Je moet zorgen dat de zoekrobts je site vinden. Dit doe je door je er gewoon bij aan te melden. Of door de link van je site op veel plaatsen te verspreiden waardoor google hem van zelf vind.

Google link toevoegen: Klik hier

Edit: Misschien handig dat ik ook vertel wat die meta tags dan doen; wel zij helpen een zoekrobot. Bijvoorbeeld de tekst die er moet getoond worden bij de zoekresultaten. De pagina's waar hij moet komen, om de hoeveel dagen hij terug moet komen, ....

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...