Follow Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik heb op invisionize.com de Caliv6 blue skin gezien, en die wil ik graag voor phpbb 3. Omdat 3 binnenkort komt, vind ik ht zinloos om het voor 2 temaken. Maar hoe doe ik het, ik heb begrepen dat het alleen wat aanpassen word in de style. Maar wat erin moet ik aanpassen dan, of als iemand het wil, wil je het misschien doen voor mij? En als je het doet mag je wel neerzetten, ported by ....... Reageren
Argon Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Dit is niet zo maar eventjes te doen, je moet alle HTML codes gewoon veranderen van de template files. Je moet eerst de HTML files van IPB 1.2 hebben, zonder deze kan je al niks beginnen. (Ik denk trouwens dat deze files nauwelijks nog vindbaar zijn!) Als je dan die HTML files hebt moet je zorgen dat je er alles insteekt wat phpBB nodig heeft (alle variabelen die in de template files geoutput worden bv. {USERNAME} ) en je moet alles wat van IPB en weg mag weg doen. Dit kan soms wel een paar 10 uren hard werk duren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.