Jump to content

Nieuwe Sig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb net weer even een nieuwe Signature gemaakt, ik weet niet wat ik allemaal precies heb gedaan, maar goed, dit is hem geworden:

gtafanaat1hn5.gif

En ik vind zelf dat hij best nog wel goed gelukt is :Y

Rates & Comments zijn altijd welkom :Y

GTA Fanaat.

Geplaatst:

De achtergrond ziet er gelijk wel mooi uit eigenlijk dat soort van enge bos op de achtergrond past wel goed bij de stijl die de render heeft. De kleuren van de render en de achtergrond passen dan helaas weer niet echt. Het is meestal mooier als de achtergrond toch ook kleuren van de render bevat, dat is mijn smaak tenminste meer. Verder nog over de achtergrond, die is mooi gemaakt en past dus goed zoals ik al zei. Die blauwe vegen erdoorheen maken de Sig nog wat voller, ik vind die wel redelijk gelukt. Ook de scanlines geven weer een mooi effect eraan. De cirkels vind ik wel mooi, maar iets te opvallend. Soft Light of Overlay zou daarvoor misschien ook wel mooi staan. De render is een beetje blurrig, ik weet niet of het de bedoeling was, maar het lijkt alsof je hem met blur hebt bewerkt. De tekst dan nog, die vind ik redelijk, niet al te mooi misschien, maar ook niet heel lelijk.

Cijfers

Eerste indruk: 7.5

Achtergrond: 8

Kleuren: 6

Render: 6.8

Effecten: 7.5

Tekst: 6.8

Originaliteit: 7.3

Algehele indruk: 7.5

Eventuele bonus: -

Aantal sterren: gfxsterren3hp8.gif

Een 7.2 als eindresultaat. ;)

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

© 2006 - Froodooo Ratings

Geplaatst:

Hey bedankt voor je rate en comment :Y

De cirkels vind ik wel mooi, maar iets te opvallend. Soft Light of Overlay zou daarvoor misschien ook wel mooi staan.

Ik heb die cirkels al op Soft Light staan.

De render is een beetje blurrig, ik weet niet of het de bedoeling was, maar het lijkt alsof je hem met blur hebt bewerkt.

Ja, ik heb hem inderdaad met Blur bewerkt, maar ik vind het zelf niet zo mooi eigelijk.

Nogmaals bedankt voor je reactie en het cijfer dat je gaf :Y

Geplaatst:

Goeie tips, dat vage blauwe kan wel weg ;)

Dat is een beetje 'Passé'

Ik zou het zonder die background mooier vinden, maar toch kunnen wat effects geen kwaad.

6,7/10

Geplaatst:

Oké bedankt voor je goeie Tip, ik zal het eens weg halen, en kijken hoe de Signature er dan uit ziet :Y

Geplaatst:

Mooi gedaan, beetje wazig gemaakt. De achter grond goed gemaakt. Beetje blauw achtig. Dat past mooi bij de render. Font + text is mooi. Render ook 8):puh:

Ik geef een 8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...