Jump to content

Ipod Nano

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi, ik heb me een paar dagen een Ipod Nano aangeschaft.

Maar ik heb er 2 vraagjes over:

1. Normaal kan je er foto's opzetten, maar als ik dat probeer lukt dat niet (het zijn JPEG-images)

2. Als ik naar de instellingen ga, staat er bij 'Radio' aan (Dus normaal moet die op mijn hoofdmenu staan) maar ik zie dat nergens en ik zou ook niet weten welke radio stations er dan opstaan ...

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Alvast bedankt.

XboxGta :cya:

Geplaatst:

Je moet je foto's als een groep op je Ipod zetten, dit kan dmv bijv. Adobe Photoshop Album 2.0 die ik zelf heb. Moest namelijk ook foto's op mijn vaders Ipod Video zetten. Die radio weet ik niet.

Geplaatst:

Je moet je iPod aansluiten op je comp dan iTunes opstarten (staat op de cd die je erbij hebt gekregen) vervolgens naar de ipod gaan, dan naar het tabblad foto's. Vink dan automatisch sync foto's ofzo (gebruik de Engelse dus weet het niet helemaal uit me hoofd :cab: ) selecteer dan de map waar je foto's in staan. Klik dan op toepassen en de fotos worden op je iPod gezet! Voor de radio: Dit kan niet je moet eerst de ''Apple iPod Radio Remote'' hebben, die op de iPod aansluiten dan kan je naar de radio luisteren!

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt iedereen, met de foto's is het gelukt maar die FM-radio zoek ik nog wel eens. :cya:

Bewerkt: door XboxGta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...