-Niels- Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hallo, Sinds kort hebben wij een Draadloze Netwerkkaart in onze PC. Maar als wij de PC opstarten moeten we handmatig de verbinding aanmaken met de Router, de buren hebben ook een router dus hij zet er twee neer. Hoe kan ik dat doen dat hij auto. verbinding met onze router? Ik hoor het wel. Groeten, Niels Reageren
Preddy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik weet niet zeker of dit helpt, bij mij in ieder geval wel. Eerst zoek je onderstaand schermpje op. Ik weet niet precies hoe je er komt. Een manier is om dat via dubbelklik op het 'verbindingscomputer' rechtsonder in de tijdbalk etc te doen, dan krijg je een scherm met 'Draadloze netwerkverbinding' te zien. Links daarvan staat een sterretje met erachter: "De volgorde van voorkeursnetwerken". Klik daarop. In ieder geval, ga naar het 'Draadloze Netwerken' tabblad. Je ziet dat er bij mij 2 op automatisch staan. Als ik jou verhaal lees lijkt het me dat er bij jou geen staan. In dat geval druk op je 'Toevoegen'. Je ziet dan onderstaand venster verschijnen: SSID is de naam onder welke jou router zijn signaal uitzend. Standaard zijn bijvoorbeeld 'Linksys', '@home' etc, maar kan ook zijn dat jij al een naam eraan hebt gegeven. Om een idee te krijgen hoe je het in kan vullen heb ik 2 voorbeelden. De eerste is met een encryptie, die ik overigens heb gewist (je weet maar nooit). De tweede is zonder, en heb ik alleen de SSID gewist. Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Allereerst bedankt voor je info. Maar hetgeen wat jij getypt hebt, kan mijn probleem niet verhelpen, nog steeds moet ik handmatig de verbinding instellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.