Jump to content

Sites voor san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ken een paar site's voor san andreas mods.

Alleen zijn deze duits, en mijn duids is niet zo best.

Kan iemand mij een aantal goede sites geven met mods van san andreas... Mods zoals Super CJ, en andere playermods.

Mvg, Pennywise

p.s. Ga me nou niet weer doorverbinden met het modhelpforum, Daar duurt het altijd zo lang voordat je hulp krijgt.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij een aantal goede sites geven met mods van san andreas... Mods zoals Super CJ, en andere playermods.

Mvg, Pennywise

p.s. Ga me nou niet weer doorverbinden met het modhelpforum, Daar duurt het altijd zo lang voordat je hulp krijgt.

Nou, je hebt veel modding sites waar je veel en goede mods vind, en ik denk dat je Engels geen probleem is ? Zoja, heb ik een paar sites voor jou gevonden met Google.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Mvg, Pennywise

als je even verteld welke site, want er is 1 heel bekende duitse site ik denk dat je die bedoelt (gta-mods.de) en die heeft ergens rechtsonder een knopje en als je daar op drukt word de site nogmaals geopend maar dan in het engels, let wel op als je iets wil downloaden werkt dat alleen vanaf de duitse versie. dus als je iets gevonden hebt ga je terug naar de duitse en dowload je hem. je kan ook gewoon vanaf engelse sites dowloaden zoals deze, die bevat volgens mij wel alle mods die er bestaan alleen hij is vaak offline maar op dit moment doetie het. veel plezier ermee. met die site heb je geen enkele andere site meer nodig :puh: echt daar staat heeel veel op.
Geplaatst:

Mvg, Pennywise

als je even verteld welke site, want er is 1 heel bekende duitse site ik denk dat je die bedoelt (gta-mods.de) en die heeft ergens rechtsonder een knopje en als je daar op drukt word de site nogmaals geopend maar dan in het engels, let wel op als je iets wil downloaden werkt dat alleen vanaf de duitse versie. dus als je iets gevonden hebt ga je terug naar de duitse en dowload je hem. je kan ook gewoon vanaf engelse sites dowloaden zoals deze, die bevat volgens mij wel alle mods die er bestaan alleen hij is vaak offline maar op dit moment doetie het. veel plezier ermee. met die site heb je geen enkele andere site meer nodig :puh: echt daar staat heeel veel op.

Nou, ik bedoelde eigenlijk gtainside.de, En hier is volgensmij geen engelse versie.

Toch bedankt allebij, Voor deze uitgebreide samenstelling. Er staat overal genoeg op om mijn san andreas weer helemaal te verkloten met mods.

Mvg, Pennywise

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...