gblolz Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) N.O.E. word ik steeds ontploft door die hydra's en explosive situation is veeeels te moilijk... **EDIT** WTF!!! WOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!! JEZUS EY WAT HEBBEN JULLIE SNELLE SERVICE!!!! IK POST NET EEN MISSIE AANVRAAG EN IEMAND ZEGT AL IK DOE HET VOOR JE NA 3 SECONDEN!! WOW!!!!!!!! GTAFORUMN THE BEST. GTASAsf2.b Bewerkt: 28 oktober 2006 door gblolz
HerrieM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Explosive Situation + $7.000 Na de vier staven dynamiet te hebben opgehaald, was er de ontsnapping met een Sanchez, en het afleveren van de dynamiet aan een van Woozie's mannen. Er zijn vanaf nu side missions beschikbaar bij de steengroeve waar je in de missie de explosieven moet ophalen. Gehaald: N.O.E. + $15.000 Het is mogelijk om deze missie te doen zonder hydra's te zien. Als je dicht bij de grond blijft vliegen zal de meter niet vol lopen en zullen er geen vliegtuigen achter je aan komen. Het vergt even oevening, maar als je het vliegtuig eenmaal onder controle hebt, wordt het een makkelijke missie. Bewerkt: 28 oktober 2006 door HerrieM
Recommended Posts