Jump to content

raar poppetje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
heeft iemand dit poppetje al eerder gezien? dit is mijn eerste keer.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=cjyi6.png

grtzz kristof01

das duidelijk een hoer maar die ben ik ook nognooit tegen gekomen. misscien is het een mod.

dat denk ik niet wat ik heb maar één keer SAMI gebruikt en dat is alleen voor cars.

en het was geen h0er, het was een jogger.

grtzz kristof01

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:
heeft iemand dit poppetje al eerder gezien? dit is mijn eerste keer.

http://img183.imageshack.us/my.php?image=cjyi6.png

grtzz kristof01

das duidelijk een hoer maar die ben ik ook nognooit tegen gekomen. misscien is het een mod.

dat denk ik niet wat ik heb maar één keer SAMI gebruikt en dat is alleen voor cars.

en het was geen h0er, het was een jogger.

grtzz kristof01

oow ik wist niet dat je dit zelf tegen was gekomen, kan je ook zeggen waar je haar bent tegengekomen?
Geplaatst:

Ik ben ook nog nooit zo'n vrouwtje tegengekomen dus jullie zijn niet de enige. Maar ze ziet er eerder uit als een hardloper dan als een hoer, want ze heeft haar haar niet zo sletterig als een hoer en ze ziet er best sportief uit.

Geplaatst:

Moet gewoon een mod zijn want ik ben iedere ho(hoer) tegen gekomen in SA op meerdere manieren maar die heb ik nog nooit gezien

Geplaatst:
Moet gewoon een mod zijn want ik ben iedere ho(hoer) tegen gekomen in SA op meerdere manieren maar die heb ik nog nooit gezien
lees nou eerst t topic slimmerd, het is geen hoer maar een jogger, en het is geen mod want meerdere mensen heben hem al gezien, LEES DIT TOPIC nou gewoon dan weet je het.
Geplaatst:

Deze dame ben ik nog nooit tegengekomen. Morgen zal ik eens gaan kijken.

Wel kwam ik vandaag een Cowboy tegen in een restaurant die ik nog nooit had gezien, kan je zien hoeveel karakters de game wel niet heeft...

:*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...