BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (BigM @ 28 Oct 2006, 21:39:41) Moet gewoon een mod zijn want ik ben iedere ho(hoer) tegen gekomen in SA op meerdere manieren maar die heb ik nog nooit gezien lees nou eerst t topic slimmerd, het is geen hoer maar een jogger, en het is geen mod want meerdere mensen heben hem al gezien, LEES DIT TOPIC nou gewoon dan weet je het. ---------------------------------- Had wat vriendelijker gemogen maargoed je hebt gelijk Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik heb hem ook nog nooit gezien het is zeker ergens in zo'n 'middle of nowhere dorpje' Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Die zie je redelijk vaak. In LS moet je maar is opletten Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) nog nooit gezien ook nie in ls Bewerkt: 31 oktober 2006 door MASTERMIND Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.