Drainage Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hey mensen, Laat ik beginnen met te zeggen dat ik vooral een 'gebruiker' ben van GTA San Andreas Ik weet niet of er in die mods die jullie maken ook muziek kan worden opgenomen ? Zo ja, dan stel ik me absoluut beschikbaar om eens wat muziek te leveren/maken. 'k Heb al eerder wat muziek geleverd voor videogames (Team-6). Je kunt altijd wat muziek checken op MP3unsigned : Hier en Hier. Allemaal puur voor de lol ! Groeten, Hans, Drainage, Mulders Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Ow kijk, jij komt voor mij eigenlijk als geroepen! Ik en een paar andere leden op dit forum maken namelijk een mod (genaamt The Green light district) en we waren van plan ook een nieuwe radio zender te maken. Alleen gaat het daar op het moment niet al te goed mee, nog geen muziek, maar misschien kan jij daar bij wel helpen! Post maar eens in het Green light district topic! (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=32575) Nickonly. -Edit- Ik heb net even wat van je zitten luisteren, en ik vind het echt goed! En trouwens, welkom op het forum!! Bewerkt: 28 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.