GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Je moet volgens mij eerst op de andere bestand klikken, tenminste dat deed ik, en daarna op SIERRA klikken Ik weet niet of dat helpt, want hier doet hij het gewoon. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Je moet volgens mij eerst op de andere bestand klikken, tenminste dat deed ik, en daarna op SIERRA klikken Ik weet niet of dat helpt, want hier doet hij het gewoon. Nee bij mij wil die het maar niet doen Ik klik gewoon eerst dat andere aan dan klik ik SIERRA maar dan hoor ik wel geluid maar het beeld blijft maar zwart aangeven Ik probeer het zo wel ff op me vaders pc mischien wil die het daar wel doen.. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Bij mij werkt hij wel. De 2e dan (Police Quest 2). Hier lees je hoe ik het deed: - Start eerst INSTALL.EXE. - Wacht even tot je wat ziet. - Volg deze stappen: Druk op ENTER om door te gaan. Kies IBM PS2, Model 25&30 - 16 colors uit de lijst en druk op ENTER voor de volgende stap. Kies IBM PC or Compatible Internal Speaker uit de volgende lijst en druk weer op ENTER voor de volgende stap. Kies daarna IBM or Compatible Keyboard uit de lijst en druk op ENTER. Kies in het volgende venster NO zodat je geen joystick gebruikt. Kies YES zodat je je muis kan gebruiken. Kies nu de schijfletter waar je Police Quest naar hebt gedownload. Het venster verdwijnt als je op een letter drukt. - Start SIERRA.EXE - Spelen maar! (De walkthrough is het bestand WALKTHROUGH.TXT. De code van je locker staat er niet in, maar die is 36, 4, 12 | Klik hier voor een betere walkthrough.) Hier twee screens die ik heb gemaakt: Succes met spelen! Mvg, Flitskikker ------------ EDIT: Bij Police Quest 1 startte ik zo op: Eerst MAKEPATH.COM Daarna _PQ.BAT Daarna SIERRA.EXE Misschien moet je INSTALL.EXE van PQ2 wel eerst doen . Want eerst heb ik PQ2 gespeeld. Klik voor walkthroguh van PQ 1 Bewerkt: 29 oktober 2006 door Flitskikker Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Helaas maar weer het zelfde resultaat ook met Police Quest 2 Ik zie gewoon het scherm zwart worden en dat geluidje van dat spel uit me pc kast, als ik op enter druk houd het geluidje op en gebeurd er niets met de windows toets kan ik er dan weer uit komen. Kan het aan het soort beeldscherm liggen? Ps: Ik ga het zo ff op me vaders pc proberen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Het verbaast me dat hier nog geen slotje op zit aangezien police quest # nog gewoon geld kost en op de officiele site van de publisher (Sierra) hij ook nergens gratis te downloaden is. Daarom lijkt het mij verstandig om op te houden over warez, je moet het natuurlijk zelf weten maargoed. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Het verbaast me dat hier nog geen slotje op zit aangezien police quest # nog gewoon geld kost en op de officiele site van de publisher (Sierra) hij ook nergens gratis te downloaden is. Daarom lijkt het mij verstandig om op te houden over warez, je moet het natuurlijk zelf weten maargoed. Dus als ik het goed begrijp.. Zolang een game niet op de officiële site gratis aangekonigd staat, dan is het illegaal? Ook als het bijna overal onder google te vinden is en het uit 1988 afkomstig is? Als dat zo is dan bied ik bij deze mijn excuses aan (Als het klopt, ik dacht dat dit allemaal legaal was?) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Het verbaast me dat hier nog geen slotje op zit aangezien police quest # nog gewoon geld kost en op de officiele site van de publisher (Sierra) hij ook nergens gratis te downloaden is. Daarom lijkt het mij verstandig om op te houden over warez, je moet het natuurlijk zelf weten maargoed. Dus als ik het goed begrijp.. Zolang een game niet op de officiële site gratis aangekonigd staat, dan is het illegaal? Ook als het bijna overal onder google te vinden is en het uit 1988 afkomstig is? Als dat zo is dan bied ik bij deze mijn excuses aan (Als het klopt, ik dacht dat dit allemaal legaal was?) Ik weet het natuurlijk ook niet zeker maar als je er via de publisher voor moet betalen lijkt het mij vrij sterk dat mensen hem (legaal) gratis aanbieden. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet het natuurlijk ook niet zeker maar als je er via de publisher voor moet betalen lijkt het mij vrij sterk dat mensen hem (legaal) gratis aanbieden. Ja daar heb je wel gelijk in. Maar als het gaat om een klein spelletje uit 1988 vind ik het toch vreemd dat de publisher van Sierra er nog geld om vraagt, dit had ik ook niet gedacht dat het nog illegaal zou kunnen zijn om dat het toch al een spel is die al 18 jaar uit is.. Kun je mij mischien de link geven van de website van Sierra die verwijst naar het spel. Ik wil wel graag weten hoe veel ze er nog voor vragen.. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 achja wat zeur je over een spel van achtien jaar? warez? altjeblieft als je hier nog voor wil betalen Reageren
Robinsky Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Godfather Is oud maar nieuwe gameplay, perfecto toch ? Toch ?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Godfather Is oud maar nieuwe gameplay, perfecto toch ? Toch ?? Als je mijn eerste post waar deze vraag in staat had gelezen zag je dat ik naar een aparte game uit de jaren 80 op zoek 'was' Die ik inmiddels heb Dus niet elk willekeurige game die oud verklaart wordt.. Groet gammie Bewerkt: 3 december 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.