Jump to content

Paint.

DenkaanHenk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje geleden perongeluk Paint verwijdert en die wil ik graag weer terug hebben.

Maar waar kan je Paint downloaden ?

Geplaatst: (bewerkt)

Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen of verwijderen > Bureau-accessoires

Volgens mij kan je dat zo herstellen, want ik denk dat je Microsoft Paint niet zo kan downloaden aangezien dat geen freeware is.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

In de map C:\WINDOWS\system32 staat het bestand mspaint.exe. Dat is Paint.

Als dit bestand er bij jou staat, heb je waarschijnlijk alleen de snelkoppeling verwijderd.

Als hij er niet staat, download dan hier mspaint.exe en zet hem in C:\WINDOWS\system32.

Als dat niet werkt, ga dan naar Software in het Configuratiescherm en klik op Windows onderdelen toevoegen of verwijderen (1). Het venster Windows Setup: Windows onderdelen toevoegen of verwijderen verschijnt. Selecteer Bureau-accessoires en hulpprogramma's (2) en druk op Details... (3)

screen118nu6.png

Het volgende venster verschijnt:

screen119de6.png

Selecteer op Bureau-accessoires (1) en druk daarna weer op Details... (2)

Het volgende venster verschijnt dan:

screen120lp2.png

Selecteer Paint (1) en controleer of het vinkje er voor staat (2). Zoniet, vink het aan. (3) Als het wel aangevinkt staat, vink het dan uit en dan weer aan. Werkt dat ook niet, druk dan overal op Annuleren, want deze oplossing helpt niet. Werkt het wel en zie je misschien een voortgang en is de voortgang dan voltooid, druk dan op OK in alle vensters.

Misschien heb je voor het installeren de Windows CD nodig, dit weet ik niet precies.

Succes en hopelijk werkt het! ;)

Met vriendelijke groeten van Flitskikker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...