Jump to content

Missie Met Hijskraan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:? Wie zou die missie van Cesar Vialpando met de hijskraan willen doen voor mij?

en als je wil ook import/export :*D

ik ben echt heel erg slecht met dat ding en krijg hem niet omhoog hoevaak ik hett ook probeer :ch::ch:

dus pliezz help wanted

greetz en alvast bedankt :*D phxrmx91

PS: cheaten en modden mag!

Bewerkt: door PHXRMX91
Geplaatst: (bewerkt)

Custom Fast Track - Passed!

Ik heb de missie 'Custom Fast Track' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je als eerst naar de garage in de Doherty hier zal je samen met hem naar 'Easter Basin Docks' daar staan drie containers op het schip deze moet je met een grote kraan van de boot op de wal zetten. In één van de containers zit een wagen die je moet hebben voor 'Wang Cars - een auto bedrijf in de buurt). Als je Cesar de juiste container aan hebt gegeven moet je direct uitstappen met de Enter toets en dan moet je even helpen bij het bloedbad. Neem daarvoor dan een sterk wapen mee. Heb je de 8 á 10 tegenstanders vermoord? Dan kan je rustig met Cesar Vialpando terug rijden naar de garage waar je de missie afsluit.

Beloning: $7995,-

gtasa2006102813070187gz8.th.png gtasa2006102813110585xg3.th.png gtasa2006102813122609si1.th.png gtasa2006102813125906oc7.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...