Jump to content

Strafe?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eens even voor de lol ergens gekeken en wat missie's bekeken op deze site en daar worden missies uitgelegd en toen zag ik wat info linksboven en daar zag ik de volgende teksten staan:

1.If you press RMB while armed with a gun you can strafe.
2.When strafing you can manually aim and shoot by using the camera movement controls.
3.Strafing allows you to look around corners and position yourself more effectively in gun fights.

EDIT1: Om precies te zijn was het deze missie.

Kan iemand mij dus uitleggen wat dit allemaal betekent en hoe je het doet????

Ik weet niet of er snelle reacties op komen maar dat dal wel zo zijn op dit forum :clown:

Dus alvast bedankt voor de (snelle) reacties!

EDIT2: Ja hoor zoals gewoonlijk weer eens binnen 2 minuutjes......... :bonk:

Bewerkt: door VWO-er

Strafen in dacht ik engels voor in rechte lijnen lopen, dus zonder bochten ofzo maar bijvoorbeeld recht naar rechts. Terwijl je dezelfde kant op blijft kijken.(edit)

Edit: Snel genoeg?

>>> Door GTA-Sheep: En voor de verandering eens een keertje sneller dan ik :)<<<

Edit: Jippie!!! :D

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
Strafen in dacht ik engels voor in rechte lijnen lopen, dus zonder bochten ofzo maar bijvoorbeeld recht naar rechts.

Maar kun je dan ook om hoeken heen kijken vanwege dat 'corners'???

Dit zie ik en jullie misschien wel eens in missies...

Strafen is zijdelings verplaatsen terwijl je gewoon rechtvooruit blijft kijken, komt niet geheel overeen met wat Moonbeam zegt.

Quoteje van WiKiPedia:

This term has been adopted by gamers with the meaning "sidestepping" (...) Sidestepping is an integral part of any first person shooter as it allows the player to dodge incoming fire while keeping their view aimed at their target.
Bewerkt: door Preddy

Wat dacht je hiervan?

CJ is dan het onderste kruisje en de tegenstanders staan in het noorden, je loopt naar rechts terwijl je de hele tijd naar het noorden kijkt, kijkt zo om de hoek en strafed weer naar links als het te gevaarlijk is. :)

@hierboven: Maar komt wel overeen met wat ik bedoel, sorry als ik onduidelijk ben.

post-24807-1162035473.jpg

Ok het is wel duidelijk nu maar eigenlijk bedoelde ik tegen de muur aan leunen maar het is nu wel duidelijk.

_________________________________________________________________^^^^^^^^^^^^^^^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------> Beetje dubbel........

Bewerkt: door VWO-er

Nog een laatste woord:

Van Dale EN-NE:

Strafe1: Bombardement en Reprimande

Strafe2: Beschieten, Afstraffen en Uitschelden

Dus zoals Wikipedia zegt: Het is een Game Term :)

(Uit 1984)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...