Jump to content

opslaan?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik kan niet meer op slaan met SA

je moet altijd een slot kiezen op een slot staat een naam met de laatste missie wat je gedaan hebt

bij mij staat er * end of the line* daar wil ik het weer overheen opslaan ...

* dan komt er te staan of je dat echt doet klik ik op ja

* dan moet je op oke drukken

* en dan kun je weer verrder gaan met het spel maar bij mij blijft het spel naar oke zitten dan zie je de sloten lijst weer

ik hoop dat jullie het snappen zo niet post dan even dan kan ik het duidelijker uitleggen

alvast bedankt

swiggers,!

Geplaatst:

Mischien zou je het toch wat duiddelijker kunnen uitleggen ja. Ik weet niet zeker of je het zo bedoelt maar ik denk dat er een fout in je spel zit dat als je wil saven dit niet lukt. Heb je er al aan gedacht dat als je End Of The Line hebt gehaald en hem hersaved er geen andere titel komt te staan. Tevens komt er dan wel een andere datum. Wat je natuurlijk altijd kunt proberen is GTA San Andreas herinstalleren en kijken of het dan wel werkt. Wat je ook kan proberen is al je savegames te verwijderen die je in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files verwijder dan wel alleen GTASAsf*.b omdat je anders je instellingen + User Tracks en Gallery (Photos) ook verwijderd.

Geplaatst: (bewerkt)

ik zal het nu even proberen ik hat er namelijk nog een link staan waarmee je auto's kan dowloaden

======

nog steeds gaat hij niet opslaan

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop als je nog iets wilt vragen of melden.<<<

oke dutchy3010

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

In dezelfde User Files map als waar de savegames staan is ook een bestand genaamd gta_sa.set

Verwijder mdit bestand en probeer daarna of het opslaan lukt of niet.

ps. heb je mods geïnstaleerd of iets in die richting.

Geplaatst:

nee ik heb niks geintsaleerd er staat bij mij als ik dat doe:

om dit bestand te kunnen openen, moet bekend zijn met welk programma dit is gemaakt.

windows kan dit on line opzoeken.maar u kunt ook zelf een programma op uw computer selecteren

wat wilt u doen?

het bijbehorende programme via het web opsporen

het programma in een lijst selecteren

Geplaatst:

Ik vroeg ook of je het bestand gta_sa.set wilde verwijderen. Dus je hoeft hem geheel niet te openen.

Het zorgt dat alles instellingen weer op default komen te staan, en het helpt bij heel wat problemen.

Geplaatst:

als ik wil opslaan dan staat er:

save failed! there was an error.

while saving the current game please check your savegame directory and try again

dan staat er dan

ik weet niet wat het betekent ik kan geen engels ben nog maar net 11 :engel:

kan iemand het vertalen :?:*D

swiggers

Geplaatst: (bewerkt)
save failed! there was an error.

while saving the current game please check your savegame directory and try again

Vertaling:

opslaan mislukt! Er is een fout geconstateerd bij het opslaan van het huidige spel, controleer uw savegame map/pad (als in, de plek waar de map is) en probeer het opnieuw
Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...