Jump to content

Parachute

Recommended Posts

Geplaatst:

Het valt me op dat CJ altijd het zelfde van een gebouw afspringt met zijn parachute om.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Bijvoorbeeld met een mooi boogje? Net alsof hij duikt zeg maar.

Is dit mogelijk?

:bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, CJ springt altijd op dezelfde manier met een parachute om. Je kunt enkel met de pijltjes sturen om naar links of rechts te gaan of te stroomlijnen of juist niet als je eenmaal in de lucht bent, maar hij springt altijd hetzelfde, :)

Mvg, MB

Edit: Oh ja; in het filmpje van de missie "Dam & Blast" duikt CJ wel, maar heeft hij geen parachute om.

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

You're most welcome, Ming :)

>>> Door Dutchy3010: En dit soort reacties zijn overbodig... Graag in het vervolg achterwege laten :).<<<

• 3 maanden later...
Geplaatst:

nog een vraagje; als je zo ver mogelijk vooruit wil komen, moet je dan naar voren [w] doen, of omdraaien en achteruit doen?? het schijnt dat je achteruit langzamer naar beneden gaat dus...

Geplaatst:
nog een vraagje; als je zo ver mogelijk vooruit wil komen, moet je dan naar voren [w] doen, of omdraaien en achteruit doen?? het schijnt dat je achteruit langzamer naar beneden gaat dus...

Dan moet je inderdaad naar voren gaan buigen, zodra je dat doet ga je meer snelheid maken en zul je dus meer en sneller vooruit komen. Als je hem gewoon normaal houdt kom je niet zover dan als je buigt. Als je snel beneden wilt zijn raad ik je aan steeds rondjes te draaien.

als je doet dat je langsamer gaat ga je 8ter uit volgens mij

als je voor uit wil gaan moet je doen dat je snel [w]gaat

ik weet het niet zeker

EDIT: -matthijs- was me voor :S

Bewerkt: door michelIII

Je kan een salto maken

Naja een halve salto

dat gaat zo:

*je staat op het randje van een klif/(hoog) gebouw met parachute

*dan pak je een wapen (geen rocketlauncher, bazooka, sniper rifle)

*je gaat hurken :Toets:: C

*je Richt

http://img111.imageshack.us/img111/7696/ha...basejumpyd9.png

en dan druk je A of D licht er aan naar welke kant je moet op te Jumpe

en dan heb je een (Halve) salto gemaakt!

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

maar als je s doet ga je achteruit, dus als ik zo ver mogelijk wil komen, kan ik toch omdraaien en dan s doen??

ga je dan minder ver dan als je niet omdraait en w doet??

Geplaatst:
maar als je s doet ga je achteruit, dus als ik zo ver mogelijk wil komen, kan ik toch omdraaien en dan s doen??

ga je dan minder ver dan als je niet omdraait en w doet??

Als je 's' doet ga je niet achteruit, maar trek je je benen in. Dat wil weer zeggen dat je snelheid verliest, en minder snel daalt. Ik snap je vraag bovendien ook niet helemaal, als je 'S' doet en je gaat rondjes draaien kom je lang niet zo snel vooruit, maar je komt waarschijnlijk eerder beneden. Voorover buigen is de beste optie denk ik.

Geplaatst:

nee, ik bedoel als je valt; niet als je parachute al open is... moet je maar als je aan het vallen bent van de zijkant kijken, en dan s doen, dan zie je hem naar achter leunen...

Geplaatst:

Tijdens de vrije val (geen parachute uitgeklapt, maar wel de rugzak) zijn de controls:

W/pijltje naar boven: naar voren, sneller vallen

S/pijltje naar achter: langzamer vallen (val afremmen)

A/links: naar links draaien

D/rechts: naar rechts draaien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...