Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Splinter Cell

Soort design: Signature

Size design: Max 500x500

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Mijne komt na de jouwe :)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Oke :). Stuur hem maar als je hem hebt, heeft geen haast maar het liefst zo snel mogelijk ;)

Geplaatst:

Daan007: Mooi uitgeknipt. Die glow om splintercell goed gemaakt. Mooi effect erom heen alleen een beetje teveel. Goed dat licht gemaakt. Jammer genoeg geen border... :N .

M4X: Hele mooie achtergrond! Goed het groene effect gegeven. Goed splintercell erin geblend. En ook die schaduw erachter gemaakt. Mooi dat logo van splintercell erin gezet... Alleen aan dat M4X had nog wel wat gedaan kunnen worden....

Dus een beetje nadenken gaat mijn stem toch naar: M4X

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind die van daan007 zeker mooi en lkr donker maar ik stem toch op m4x want je kan daar btr zien dat er heel veel is veranderd, misschien als daan007 het orgineel er niet had bij gedaan had ik op hem gestemd maar dat zou vals spelen zijn want dan kon ik niet zien of er veel verranderd was

bij die van m4x kan je goed zien dat er iets is verranderd omdat ik bijvoorbeeld die achtergrond nooit bij een splintercel zig heb gezien

stem: m4x

ps: let allebei een beetje op font (m4x bij de naam en daan007 gewoon op de hele zig)

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

Ik vind die van daan007 niet mooi, en die van M4X wel, dus mijn stem gaat naar M4X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...