Jump to content

Wat moet ik doen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist de missie Just Business uitgespeeld maar wat moet ik daarna doen ik krijg geen nieuwe missies van Sweet ofzo.Ik kan de missie Burning Desire niet uitspelen want daar gaat denise auto's jatten.Dus wat moet ik dan doen?

Save games posten werkt niet want ik heb het spel voor de PS2

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe bedoel je dat Denise auto's gaat jatten? Heb je mischien een code of mod gebruikt? Dan zou ik die weghalen en Burning Desire proberen te halen, anders kom je niet verder... :N

@Hieronder: 3X hetzelfde bericht, informatief... :bonk:

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Je kunt het beste overnieuw beginnen. Als je de missie burning Desire niet uitgespeeld krijgt zul je niet verder komen.

Heb je cheats gebruikt die betrekking hebben op pedestrians (voetgangers)? Deze cheats hebben namelijk ook een negatief effect op sommige van de cutscene personages. De Riot cheat heeft namelijk als effect dat de missie met Madd Dogg onmogelijk word. Ook deze bug word volgens mij veroorzaakt door een van de pedestrian cheats. Er is helaas niets aan te doen. Al is het mij een keer gelukt deze missie alsnog te voltooien door erg lang te wachten.

Geplaatst:

Denise die auto's begint te jatten? Da's raar. Heb je misschien de cheat van Riot gebruikt? Misschien is 't hierdoor dat ze auto's jat. Als dat niet de reden is, is 't waarschijnlijk een bug. Moest het een bug zijn zou ik de savegame wegdoen en dus jammergenoeg opnieuw beginnen.

Want zonder die missie van Burning Desire te hebben behaalt kun je niet verder geraken.

Geplaatst: (bewerkt)

als je het echt niet lukt moet je alles overnieuw doen zeer zekker als je codes heb gedaan die invloed op het spel hebben

Bewerkt: door GTAVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...