Jump to content

Wat doe je als eerste bij de release van GTA VCS?


DenkaanHenk

GTA Vice City Stories Release  

403 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij dan als eerste?

    • Gelijk kopen, PSP pakken en spelen.
      148
    • Eerst sparen en dan pas kopen.
      70
    • Eerst spelen en dan pas kopen.
      22
    • Niet kopen.
      82
    • Protesteren tegen de verkoop.
      40


Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mertin

    11

  • DenkaanHenk

    10

  • BangBros

    4

  • tomdrost

    3

Wat ga jij doen als GTA Vice City Stories op 3 November in de winkel ligt ?

Oke stemmen maar.

Ik ga hem gelijk kopen Sony PSP pakken en spelen.

Ik ook 8) . Maar ik ga ook voor 3 november al kijken of ze em verkopen... :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ga jij doen als GTA Vice City Stories op 3 November in de winkel ligt ?

Niets, hooguit even kijken in de winkel... Ik heb geen PSP en vind het zonde van mijn geld om er een te kopen, verder ben ik benieuwt hoe je hem eerst wou spelen en dan pas kopen? Bij een vriend of zoiets?

Mvg, MB

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al gereserveerd en ik wordt gebeld als ze hem hebben. Dan fiets ik voor me leven naar die winkel en dan haal ik hem op en dan ga ik hem gelijk spelen. Ik was bang dat hij uitverkocht was als ik hem niet gelijk reserveerde en dat ik dan nog 3 weken moet wachten, dus dan moet het maar zo :D

@denkaanhenk: sorry typfoutje ;)

Bewerkt: door John278
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al gereserveerd een maand geleden ofzo. :D

Maar als je hem hebt gereserveerd verkopen ze hem heus niet hoor.

Daarom juist als je iets reserveerd dan is dat gewoon van jou maar je moet het dan wel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem niet kopen :-( ik vind het zonder van me geld om helemaal een PSP te kopen

om alleen Gta Vice city Stories te spelen :N

als hij op de Ps2 later nog komt dan wil ik hem wel kopen maar ik heb gehoord dat hij dacht ik

niet op de Ps2 komt of wel je weet maar nooit.

maar voorlopig is mijn antwoord: nee :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor 'GTA Vice City Stories' zelfs een PSP aangeschaft. Het heeft me ongeveer €400,- gekost en dan komt Vice City Stories daar nog bij dus dan zitten we ongeveer op €450. Maar het is het waard en dat weet ik zeker, want als ik de Trailers zie en de screenshots en vooral de muziek hoor dan ben ik compleet verkocht. Dan maakt het me persoonlijk niet uit hoeveel het kost, maar als het maar in mijn bezit is daar gaat het mij dan persoonlijk om.

Ik ga sowieso al een aantal dagen van te voren elke dag naar de winkel dat zal waarschijnlijk vanaf woensdag worden, dan bel ik iedere dag het bedrijf waar ik hem graag wil kopen en hebben die mensen hem dan niet dan haal ik hem in een andere winkel en dan zeg ik me bestelling bij dat bedrijf af. Vorig jaar had ik San Andreas ook eerder dan de afgesproken datum dus ik heb er wel veel vertrouwen in dat ik hem wat eerder krijgt, maar dat zullen we wel zien.

Als ik het spel in mijn handen heb ga ik uiteraard direct het spel spelen, ik neem mijn PSP ook mee naar de winkel, want dan kan ik in de auto direct al het spel spelen. Heb ik jullie al verteld dat ik me zelfs ziek meld om er eerder heen te kunnen. :puh:

Edit: BigM zo gaat het bij mij ook hoor, maar dan spring ik achter me computer sluit me PSP aan op de speakers (2.1) en neem er een cola bij en dan heerlijk gamen. Er is dus niks om je voor te schamen! :D

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik pak hem zonder na te denken

geld heb ik er al voor

koop hem en ren naar huis pak de psp

doe hem aan

ren naar boven

pakt cola'tje

rent weer naar beneden

Gaat gtacs spelen :bonk:

de eerste dusd

GreetZZ :$

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga als eerst nog een PSP kopen en daarna VCS en daarna ren ik naar huis pak ook een colatje:P ren naar boven ren weer naar beneden pak nog een cola want dan heb ik die ander al op:P en dan ga ik naar boven doe em aan en speel em rustig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...