Jump to content

HOMIE'S

masterfp

Recommended Posts

Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden zoja wie allemaal

**ps** als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ???

Delen op andere websites

Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden zoja wie allemaal

**ps** als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ???

***SPOILERS***

Big Smoke moet je ook nog doden, maar das wel pas op het einde van het spel bijna...

En die gebieden krijg je ook terug, maar die moet je dan allemaal weer overnieuw veroveren, want de Ballas had alles overgenomen omdat er geen grove street families meer was...

Delen op andere websites

Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord  :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden    zoja  wie allemaal

**ps**    als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ???

***SPOILERS***

Big Smoke moet je ook nog doden, maar das wel pas op het einde van het spel bijna...

En die gebieden krijg je ook terug, maar die moet je dan allemaal weer overnieuw veroveren, want de Ballas had alles overgenomen omdat er geen grove street families meer was...

oké bedankt éh :)

ma is echt alles van die ballas

Delen op andere websites

Zoals ik het nu lees gaat het verhaal de verkeerde kant op.. :(

Ik wil ryder niet vermoorden.. :(

En ik ga dus nu geen property meer veroveren omdat het toch weer weggaat.. :blink:

Ter info: properties (bebouwing) is wat anders dan territories (gebieden)

**SPOILER**

Verhaal gaat de goede kant op hoor: verraders overleven het niet :-)

Delen op andere websites

Zoals ik het nu lees gaat het verhaal de verkeerde kant op..  :(

Ik wil ryder niet vermoorden..  :(

En ik ga dus nu geen property meer veroveren omdat het toch weer weggaat..  :blink:

Ter info: properties (bebouwing) is wat anders dan territories (gebieden)

**SPOILER**

Verhaal gaat de goede kant op hoor: verraders overleven het niet :-)

Ja dat weet ik, maar territorium is zo een rotwoord om te typen.. :unsure:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...