masterfp Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden zoja wie allemaal **ps** als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden zoja wie allemaal **ps** als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ??? ***SPOILERS*** Big Smoke moet je ook nog doden, maar das wel pas op het einde van het spel bijna... En die gebieden krijg je ook terug, maar die moet je dan allemaal weer overnieuw veroveren, want de Ballas had alles overgenomen omdat er geen grove street families meer was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Hallo ik heb paar missie's geleden Ryder vermoord :rolleyes: mijn vraag is eig moet je nog meer OUDE HOMIE'S vermoorden zoja wie allemaal **ps** als je de missie's in LV hebt gedaan krijg je je teretoriums terug en moet je er dan weer veroveren ??? ***SPOILERS*** Big Smoke moet je ook nog doden, maar das wel pas op het einde van het spel bijna... En die gebieden krijg je ook terug, maar die moet je dan allemaal weer overnieuw veroveren, want de Ballas had alles overgenomen omdat er geen grove street families meer was... oké bedankt éh ma is echt alles van die ballas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Neeh ook nog van die vagos gang ofzoiets, dat zijn van die gele... Maar nix is meer groen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 kan sweet je alleen maar helpen met die home coming missie of kun je ook nog gang members recruteren, en hoe gaat dat nog maar weer ik ben het effe kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Zoals ik het nu lees gaat het verhaal de verkeerde kant op.. Ik wil ryder niet vermoorden.. En ik ga dus nu geen property meer veroveren omdat het toch weer weggaat.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Maar als je denkt nu je gaat in het begin hoods stelen voor niets, maar als je dat doet krijg je wel dikke RESPECT bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Zoals ik het nu lees gaat het verhaal de verkeerde kant op.. Ik wil ryder niet vermoorden.. En ik ga dus nu geen property meer veroveren omdat het toch weer weggaat.. :blink: Ter info: properties (bebouwing) is wat anders dan territories (gebieden) **SPOILER** Verhaal gaat de goede kant op hoor: verraders overleven het niet :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Zoals ik het nu lees gaat het verhaal de verkeerde kant op.. Ik wil ryder niet vermoorden.. En ik ga dus nu geen property meer veroveren omdat het toch weer weggaat.. :blink: Ter info: properties (bebouwing) is wat anders dan territories (gebieden) **SPOILER** Verhaal gaat de goede kant op hoor: verraders overleven het niet :-) Ja dat weet ik, maar territorium is zo een rotwoord om te typen.. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooth Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Dus dan type je maar iets heel anders? Dan kun je net zo goed broodje kaas intypen of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ontopic :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.