NxRs Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Heej allemaal, Ik was gaan kijken bij het plaatselijke winkelcentrum voor GTA SA, waar ik hoorde dat er misschien een value pack uitkomt van SA. Hebben jullie hier iets over gehoord / gezien? Want anders wacht ik op dat pack. Greetz, NxRs Reageren
Velaro Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Heej allemaal,Ik was gaan kijken bij het plaatselijke winkelcentrum voor GTA SA, waar ik hoorde dat er misschien een value pack uitkomt van SA. Hebben jullie hier iets over gehoord / gezien? Want anders wacht ik op dat pack. Greetz, NxRs Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar GTA San Andreas wordt inderdaad met de tijd goedkoper. Bedoel je misschien de speciale editie, daar zit namelijk de introductie DVD bij, waar je ziet hoe het verhaal van de game nu eigenlijk begint. Als je het over de prijs hebt: Tja, bij mij ligt hij hier in de winkels voor 35€.. Maar ik zou geen serieuze verlagingen verwachten.. Reageren
NxRs Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Want ik denk dat hij bedoelde was een goedkope versie, zonder alle extra's enzo... Reageren
Dx11 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) die is hier te koop voor €15,- alleen het is niet de orginele verpakking, er zit een zwarte classics rand om de voorkant, en volgens mij zit er geen boekje bij. Bewerkt: 28 oktober 2006 door Delanoll Reageren
BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Een pack Van san andreas ? wist niet dat die er was mischien kan je op een of andere site kijken of er informatie van te krijgen is en of te bevestigen of hij er wel is GreetZZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.