Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

nee je kan gewoon op de site de film gaan bekijken.

de film komt op de site www.spymovies.bravehost.com en als iedereen de film leuk vindt dan wordt het mischien wel een serie. ( op de site komen waarschijnelijk ook andere filmpjes ) :klap:

BAS IK MAAK HIER DE FILM NIET JIJ, EN IK KONDIG DAT SOORT DINGEN AAN, NIET JIJ!

hIJ KOMT TROUWENS OP WWW.0SpyMovies0.Bravehost.com te staan, spymovies.com bestond helaas al (kleine filmpjes over ode spionnen...)

:cya:

SYRBEN wrom zouden we de mensen langer laten wachten. als ik het zelf ook kan vertellen. ik weet het jij maakt de film maar ik weet heel veel van wat jij gaat doen. ilk heb ook al de voorstuken gezien. en die waren goed.

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Het is zover mensen! www.0spymovies0.bravehost.com is online! komt het zien!komt het zien! :puh:

en BASSIE: ik kondig het alsnog graag zelf aan, ok? :duh:

Geplaatst:
Het is zover mensen! www.0spymovies0.bravehost.com is online! komt het zien!komt het zien! :puh:

en BASSIE: ik kondig het alsnog graag zelf aan, ok? :duh:

De site is niet ontzettend mooi maar daar gaat het ook niet om, de benodigde informatie staat er op en dat is belangrijk..

Veel suc6 veder..

Geplaatst:

nou sybren je bent me voor. maar de site is echt mooi gemaakt. en ik heb net gehoord dat je bezig bent met csi : san fierro ik merk wel dat je er veel tijd in besteed :klap:

Geplaatst:

dat filmpje van ali oshram hoort er ook veel netter te staan... :?

ik ben het probleem aan het oplossen

PS: zien jullie de tekst boven het filmpje van ali?

Geplaatst:
dat filmpje van ali oshram hoort er ook veel netter te staan... :?

ik ben het probleem aan het oplossen

PS: zien jullie de tekst boven het filmpje van ali?

Nee er staat niks boven dat filmpje, wel er naast!

Geplaatst:

inderdaaad, dit was 1 uur geleden nog niet, ik ga proberen de fout te vinden...

Geplaatst:
inderdaaad, dit was 1 uur geleden nog niet, ik ga proberen de fout te vinden...

Zeg ff als je denkt dat die verholpen is dan kijk ik ff of het daad werkelijk gelukt is!

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat ik al weet wie die nee en die tijdverspilling heeft gestemd...

BAS!

De site doet het normaal!komt dat zien komt dat zien

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

neej ik heb juist jah helemaal en die andere die boven staat.

ik heb het niet gedaan.

===========

oja en de site ziet er een stuk beter uit :D:D:D:D:D

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-functie.<<<

Geplaatst:

oja en je mag niet dubbelposten, gebruik hiervoor de knop edit(onder je post)

>>> Door Dutchy3010: Het is de taak van de crew om mensen hierop te wijzen, en niet die van jou.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat je de topic starter bent hoef je niet meteen iedereen te commanderen. Daarvoor zijn er moderators etc. Ik vind dat echt tijdverspilling. Ik heb het niet over de 'geweldige' film die je aan het maken bent. Maar over al die topics je aanmaakt over je film met een stukje reclame erin voor je mod. Hoe kunnen wij nou zeggen hoelang we de film gaan kijken? Moeten we alleen uit een intro opmaken hoe de film wordt. En overigens is die intro ook 3 keer niks. Alleen wat gebouwen van San Fierro en een aantal mensen die meewerken eraan. Dat is toch geen intro of voorbeeld? Waar ben je nou allemaal mee bezig?! Maak gewoon één centraal topic voor je film aan.

Editje

Je zit op andermans vingers te tikken omdat ze zich niet aan de regels houden. Maar zelf houd je je erook niet aan (Zie je handtekening).

Edit 2

Je gebruikt zelfs een trial (probeer) versie van Fraps. Ziet er zeker professioneel uit :tu: .

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:

Omdat je de topic starter bent hoef je niet meteen iedereen te commanderen. Daarvoor zijn er moderators etc. Ik vind dat echt tijdverspilling. Ik heb het niet over de 'geweldige' film die je aan het maken bent. Maar over al die topics je aanmaakt over je film met een stukje reclame erin voor je mod. Hoe kunnen wij nou zeggen hoelang we de film gaan kijken? Moeten we alleen uit een intro opmaken hoe de film wordt. En overigens is die intro ook 3 keer niks. Alleen wat gebouwen van San Fierro en een aantal mensen die meewerken eraan. Dat is toch geen intro of voorbeeld? Waar ben je nou allemaal mee bezig?! Maak gewoon één centraal topic voor je film aan.

Editje

Je zit op andermans vingers te tikken omdat ze zich niet aan de regels houden. Maar zelf houd je je erook niet aan (Zie je handtekening).

Edit 2

Je gebruikt zelfs een trial (probeer) versie van Fraps. Ziet er zeker professioneel uit :tu: .

dat was enkel de intro, de hele film wordt met 1.9d gemaakt(maar is niet zonder geluid! :N )

en de ene is om insprekers te werven, en de andere om te vragen wat mensen verwachten, of ze nog tips hebebn enz...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...