Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

ach jarno ik ken hem in het echte leven. en hij vindt het gewoon fijn dat iedereen zich aan de regels houdt.

maar ik heb nu zelf een stukje van de film en ik vindt hem eigenlijk wel mooi geworden.

ach jarno zo is $neo syp$ nou een maal. hij vindt het fijn als iedereen zig aan de regels houden.

maar de film is nu wel mooi ik heb de film nu voor ongeveer de helft gezien. en hij is erg mooi :klap:

( mag ik dit tegen een moderator zeggen??? )

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
ach jarno ik ken hem in het echte leven. en hij vindt het gewoon fijn dat iedereen zich aan de regels houdt.

maar ik heb nu zelf een stukje van de film en ik vindt hem eigenlijk wel mooi geworden.

Moet hij zich er zelf ook eraan houden. Heel egoïstisch om andere op de vingers te tikken en zelf ook niet aan de regels houden niet waar? Am I right?

@ $NeoSyp$ : Ik mis dus een centraal topic

3000e bericht :)

Edit

En je zit op een gratis webhost. Allemaal professioneel.

Bewerkt: door Jarno

ik wil best een centraal topic aanmaken, maar dn hebben we er nog een...

dus als het mag maak ik een nieuwe waarin alles staat

rollen, nieuws etc, kunnen de andere gesloten worden

Bewerkt: door $NeoSyp$
ik wil best een centraal topic aanmaken, maar dn hebben we er nog een...

Laat je de andere uitsterven :cab: .

Edit

Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat elke halvegare met Fraps op zijn computer een film kan maken. Jij doet dat nu maar pak het dan ook goed aan.

Geplaatst:

ach zo is hij in het echte leven ook ( ik ken hem ) hij vindt het fijn als iedereen zich aan de regels houd.

alleen hij letten er vandaag blijkbaar zelf niet zo goed op.

maar ik heb zelf ook een stukje van de film ( ongeveer de helft ) en hij is nu echt veel beter.

maar als de intro fout is wil je dan tips geven om het te verbeteren

Geplaatst:

Jarno, jij weet niet hoeveel gemod en dat soort werk hieraan vooraf is gegaan, ik ben hier al zo'n maand mee bezig, maar zal ik nu een ander centraal topic maken of niet?

@Bas: waarom post je PRECIES HETZELFDE bericht dubbel?

ach zo is hij in het echte leven ook ( ik ken hem ) hij vindt het fijn als iedereen zich aan de regels houd.

alleen hij letten er vandaag blijkbaar zelf niet zo goed op.

Zo heeft iedereen wel is een slechte dag toch? Klopt voor geen meter. En als het moet ken ik hier iedereen ook.

maar ik heb zelf ook een stukje van de film ( ongeveer de helft ) en hij is nu echt veel beter.

maar als de intro fout is wil je dan tips geven om het te verbeteren

Enige tip: Maak geen intro of een intro met begin van de film of een samenvatting.

Edit

@ $NeoSyp$ : Jij kent mij niet hé. Ik kom best wel vaak in de modding fora om mensen enzo te helpen. Nu wil jij dus tegen mij zseggen dat ik niet weet hoe ik een film kan maken in GTA: SA? Wil je dat ik een cutscene maak? Geen probleem hoor. Het gaat nu op jou met je CSI:SF niet om mij en wat ik wel en niet weet.

nog een tip: waarom ruziemaken? :?

dit slaat eigenlijk nergens op

alleen omdat ik mijn vriend op een regel wees...

als de film een flop wordt mag je me afkraken, maar houd dat nu even voor je ok (of doe het vias PM)

Ik heb NOOIT gezegd dat jij het niet zou kunnen, maar je DOET het (kennelijk) niet.

En deze film gaat oongeveer 15-20 min duren.

En ga niet ontkennen dat het wel veel werk is

Bewerkt: door $NeoSyp$
nog een tip: waarom ruziemaken? :?

Omdat ik je probeer duidelijk te maken dat je het beter moet aanpakken en professioneler.

dit slaat eigenlijk nergens op

alleen omdat ik mijn vriend op een regel wees...

En jezelf niet aan de forum regels houd?

als de film een flop wordt mag je me afkraken

Ben ik zeker van plan.

maar houd dat nu even voor je ok (of doe het vias PM)

Ik laat me niet commanderen frostiemen ;) .

Edit @ jouw edit

Ik heb toch niet gezegt dat het zo gepiept is? Ik zeg alleen dat je het beter moet aanpakken en professioneler.

Edit 2

Ik ga naar de snackbar (En ik hoor je al denken) want je bent nog niet van me af ;) .

Geplaatst:

maar waarom al die ophef?

-vind je dat ik te veel reclame maak?

-ben je boos dat ik mijn vriend op een fout wees terwijl ik per ongeluk een plaatje dat te groot was had gezet in mijn handtekeing?

-vind je het te amateuristisch?(zonder reden, je hebt enkel nog het voorfilmpje gezien)

dus wat is het?(kies een)

Geplaatst:

Lol, inderdaad waarom al die ophef :S

Ik denk dat jullie beter door kunnen ruzie via PB

en hier weer ONtopic!

Geplaatst:

@ MxM: Wie ben jij om dat tegen me te zeggen ;)

maar waarom al die ophef?

\/ Zie hieronder \/

-vind je dat ik te veel reclame maak?

Bijvoorbeeld in modding fora je vraagt iets over een ped (Wat overigens geen probleem is want daarvoor zijn de fora) en heb je achteraan staan in onderwerp 'Voor CSI:SF'. Dat is overbodige reclame. Wij hoeven niet te weten wat jij allemaal uitspookt met die ped.

-ben je boos dat ik mijn vriend op een fout wees terwijl ik per ongeluk een plaatje dat te groot was had gezet in mijn handtekeing?

Kijk eerst naar je zelf en dan pas naar een ander.

-vind je het te amateuristisch?(zonder reden, je hebt enkel nog het voorfilmpje gezien)

- Website op gratis host

- Intro is geupload op YouTube (Wat enorme kwaliteitsverlies geeft)

etc. etc. etc.

dus wat is het?(kies een)

Waarom moet ik kiezen?

Geplaatst:

Harstikke leuk dat movies etc.! Maar waarom is er een leeftijd aan verbonden, ik bedoel de kinderen die hem hebben spelen ook gewoon dus kunnen gewoon meedoen. Ik ben niet jonger dan 12, maar er zijn hier kinderen die bijv. dolgraag willen en het ook kunnen maar die jonger zijn dan 12, geef iedereen de kans!

Geplaatst:
Harstikke leuk dat movies etc.! Maar waarom is er een leeftijd aan verbonden, ik bedoel de kinderen die hem hebben spelen ook gewoon dus kunnen gewoon meedoen. Ik ben niet jonger dan 12, maar er zijn hier kinderen die bijv. dolgraag willen en het ook kunnen maar die jonger zijn dan 12, geef iedereen de kans!

Je zit met het probleem dat die nog vaak een kinderstem hebben (Die iedereen op die leeftijd heeft :cab: )

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik het best dat iedereen er aan mee doet. Hij vroeg wat de min leeftijd was, had ik eerst niet over nagedacht, en zei toen maar 12. Maar eigenlijk mag iedereen meedoen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...