Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maar ik ga toch geen dure programmas aanschaffen voor een film/site die niets opbrengt, en enkel gemaakt is om mensen plezier te brengen!

Geplaatst:
Maar ik ga toch geen dure programmas aanschaffen voor een film/site die niets opbrengt, en enkel gemaakt is om mensen plezier te brengen!

Maar je hebt wel over Spy Games en Spy Movies. De namen zijn professioneel maar daar is ook alles mee gezegt.

Geplaatst: (bewerkt)

je moet het toch een naam geven...

EDIT: En namen zijn gratis, programma's niet...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

moeten we het dan teletubbies returns noemen ????

eigenlijk kan je ng niet eens oordelen.

je hebt niks van de film gezien en je weet nog helemaal niet veel van spy movies af en toch loop je ons af te kraken.

Geplaatst:

Deze discussie is zinloos, en daarom vraag ik ook om op te houden met deze discussie. Tevens wil ik $NeoSyp$ vragen op te houden met aanmaken van nieuwe topics en/of polls voor CSI: San Fierro. Het is een leuk idee, maar ik geloof dat er nu 3 (misschien zelfs meer) topics over zijn, en dat is genoeg.

Ontopic:

Het lijkt me een leuk filmpje en ik zal het dan ook zeker weten bekijken.

Geplaatst:

het zijn er twee, de casting en dit topic

de andere gaan over de modding, waarbij ik vermelde dat het voor csi was(slimme reclame)

>>> Door Dutchy3010: En de poll over die auto niet te vergeten, al is die gesloten.<<<

Geplaatst:

@ $NeoSyp$ : Je hoeft geen naam te hebben voor team wie dat gemaakt heeft wat in jullie geval Spy Games is en Spy Movies.

moeten we het dan teletubbies returns noemen ????

Klinkt leuk :cab: .

eigenlijk kan je ng niet eens oordelen.

je hebt niks van de film gezien en je weet nog helemaal niet veel van spy movies af en toch loop je ons af te kraken.

Ik dacht dat het topic daarvoor was.

Heb toestemming van Dutchy3010 voor post... Als deze niet aan haar eisen voldoet edit zij deze post.

Ontopic (Ik en eindelijk): Ik kijk er niet naar uit

Geplaatst:

Spy Movies en Spy Games zijn kleine bedrijven...(geen team!)

en dat je er niet naar uitkijkt is overbodige informatie, dat wisten we al lang...

je mocht zeggen of je er naar uitkeek, of je tips had en wat je ervan verwacht, maar jij gaat ons gewoon afzeiken. het is niet een reply, nee wel meer dan 5! dat gaat mij te ver hoor...

>>> Door Dutchy3010: En deze reactie gaat mij te ver. Het topic is bedoelt om aan te geven of iemand hem gaat kijken, hij zegt nee, en wat reageer jij? Overbodige informatie? Eerder een overbodig topic dan. En nu graag deze discussie via PM voortzetten.<<<

Geplaatst:

ik ga hem niet bekijken

en ik vindt dat het wel gat ik kijk niet zo graag naar zo'n films

Geplaatst:

ach jah iedereen zijn eigen mening.

maar jah omdat ik er aan mee werk moet ik wel de hele film kijken :puh:

Geplaatst:

Als iemand werk in iets steekt vind ik dat je er wel even de moeite voor mag doen om dat (deels) te bekijken. Verder vind ik ook dat geld nog niet leidt tot kwaliteit (ja dat is een hint).

Geplaatst:

Ik ben dit gezeik tussen CSI: San Fierro en Las venturas Stories zat.

Beide teams mogen een film maken naar eigen inzicht en de bezoeker zullen later we oordelen of ze te vergelijken vallen en wie er dan het beste is. Het gekissebis tussen deze twee teams wil ik echter niet langer zien. Jullie blijven vanaf nu uit elkaars topic, ook niet om zogenaamd positieve opmerkingen te maken.

Iedere overtreder van deze regel kan een officiele warn tegemoed zien.

En dat geldt dus uitdrukkelijk voor alle betrokkenen.

P.S. Ook anderen die menen het vuurtje te moeten opstoken, kan op dezelfde maatregelen rekenen.

P.P.S Dit bericht is in het topic van beide projecten gepost.

Geplaatst:
Als iemand werk in iets steekt vind ik dat je er wel even de moeite voor mag doen om dat (deels) te bekijken. Verder vind ik ook dat geld nog niet leidt tot kwaliteit (ja dat is een hint).

het was ook maar een grapje natuurlijk ga ik hem helemaal bekijken.

heb trouwens al erg veel gezien.

Geplaatst:

NIEUWS

Binnenkort beginnen de opnames voor CSI: San Fierro. Als je toch niet kunt, meld het dan NU! Dan is er nog tijd om een vervanger te zoeken. Ik wil niet dat we op het laatst nog een vervanger moeten zoeken...

Vandaar dus.

De opnames beginnen volgende week vrijdag

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...