Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

voor deze info check de site: www.0spymovies0.bravehost.com

hij gaat ongeveer 15 min duren en komt 19 november(zondag) uit, de preciese tijd wordt later bekend gemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan niet wachten tot hij af is.

Bewerkt: door Rullez

Al kwam hij eerder af dan gepland is, hij komt toch echt pas 19 november uit, en niet eerder, dus wacht nog maar een week of 2 geduldig :cab:

NIEUWS

Ja, www.0spymovies0.bravehost.com is weer vernieuwd. Omdat de link tot het forum te weinig opviel, is er een nieuwe, grotere, mooiere, opvallendere knop gemaakt. Tevens is er een gastenboek aangemaakt. Hier kun je je (korte) bericht achterlaten, waarin jij vertelt dat je Spy Movies steunt (of niet) maar er moet wel een reden bij staan. Al is het een korte, maar niet iets als 'daarom'.

SPY MOVIES, WATCH IMAGINATION!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Hij wordt iets langer denk ik, maar het is nog niet zeker, aangezien de film nog niet af is, het kan ook dat hij langer blijkt te zijn (door een lange scene ofzo)

Geplaatst:
Hij wordt iets langer denk ik, maar het is nog niet zeker, aangezien de film nog niet af is, het kan ook dat hij langer blijkt te zijn (door een lange scene ofzo)

Ok, ik wil ook wel filmen als je dat wilt, maar me SA werkt niet, moet dat eerst fixen :)

Geplaatst:

Waarom maak je er eigenlijk geen hele serie van?? Net zoiets (jah nouw haal ik een heel simpel voorbeeld:puh:) de club van sinterklaas, afleveringenv an 5 minuten en dan elke week 1 nieuwe voor de spanning:D

omdat ik gewoon daar geen tijd voor heb, elke week 5 min maken.. er zit heelcveel werk vooraf weet je...

\maar het wordt een serire, met elke keer een hele aflevering van ongeveer 15 min, als deze leuk wordt gevonden.

PS: DIT IS GESCHREVEN DOOR $NEOSYP$, IK ZIT NU BIJ MADUSA(BAS)

Bewerkt: door madusa30
Geplaatst:

Ik verwacht er niks van ik bedoel hij is ook maar gemaakt door een paar gasjes :$

Geplaatst:

ach jah je kan er niks van verwachten. maar ik denk wel dat veel mensen versteld zullen staan.

van het filmpje die die gasten maken.

Geplaatst:

Ach je overdrijft wel een beetje Madusa...

Het punt is: Als je er heel veel van verwacht kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen, dus verwacht er niet al te veel van. Spy Movies blijft toch een amateuristisch (=Niet voor je werk, dus niet dat het erg lelijk uitziet) bedrijf.

Maar toch bedankt.

Geplaatst:

Jazeker wel ;)

We verdienen er geen geld mee maar noemen onszelf toch een bedrijf

hoe motenb we ons anders noemen? team klinkt zo stom...

en ik ben van plan Spy Movies ooit groot te kaken en er geld mee te gaan verdienen (misschien :D )

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...