Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

Geplaatst:
Jazeker wel ;)

We verdienen er geen geld mee maar noemen onszelf toch een bedrijf

hoe motenb we ons anders noemen? team klinkt zo stom...

en ik ben van plan Spy Movies ooit groot te kaken en er geld mee te gaan verdienen (misschien :D )

zou geweldig zijn als het lukt !! ;)

en ik vind het echt cool CSI in gta

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Ach je overdrijft wel een beetje Madusa...

Het punt is: Als je er heel veel van verwacht kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen, dus verwacht er niet al te veel van. Spy Movies blijft toch een amateuristisch (=Niet voor je werk, dus niet dat het erg lelijk uitziet) bedrijf.

Maar toch bedankt.

ik overdrijf niet maar spreek oprecht :puh::P:P

Geplaatst:

Jazeker wel ;)

We verdienen er geen geld mee maar noemen onszelf toch een bedrijf

hoe motenb we ons anders noemen? team klinkt zo stom...

en ik ben van plan Spy Movies ooit groot te kaken en er geld mee te gaan verdienen (misschien :D )

zou geweldig zijn als het lukt !! ;)

en ik vind het echt cool CSI in gta

nou wees gerust ik ben nu al bezig met de ontknoping, dus het gaat echt wel lukken ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ha ik wilde even melden via Spy Movies en Spy Games dat de technische problemen zijn opgelost,

en dat er een makkelijkere te onthouden sitenaam is, WWW.SPYMOVIES.TK

inplaats van www.0spymovies0.bravehost.com (bestaat nog wel hoor).

Het is dezelfde site, alleen een makkelijker te onthouden sitenaam. Ik dacht ik bump dit topic even anders ziet niemand het.

PS: zeg aub of je het nodig vind, dat we de site ook in het Engels maken. Dus eerst de nL tekst, en daaran in het Engels. Dit is best irritant om te doen (het vertalen) en ik wi dus weten of dit wel zin heeft.

:cya:

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

CSI SAN FIERRO IS UIT!!!

BEKIJK HEM NU OP WWW.SPYMOVIES.TK!

Na lang werken is hij eindelijk uit mensen! Veel plezier!

>>> Door Dutchy3010: Reclame verwijderd.<<<

Geplaatst:

Heel netjes, heel netjes.

Goede punten:

Humor

ringtone crazy frog :D

Script was uitermate goed

leuke wagens

Minpuntjes:

Geen stemmen (ik weet van het probleem af)

Soms gewoon te stil, had er een achtergrondmuziekje bij gedaan

Conlusie:

Zeer goede film, ik hoop dat er nog 1tje komt :D

Oowjah en laat dat engelse gedoe op je site maar weg, veel te rommelig!

Geplaatst:

vette film man!!

goed doordachte clue en leuke achtergrond muziek!!

mooie modificaties zoals die tunnel bij de rijschool, de police hummer en de kleren die zijn verandert.

alleen jammer van die stemmen die er niet waren

ik geef hem een 9,7

ik wacht met genoegen op de volgende afleveringen!!

Geplaatst:

Goede en leuke film! Jammer dat het tijden gewoon stil bleef, maar ik heb over het probleem met de stemmen/ondertiteling gelezen. Ik kan niet wachten op de volgende (met stemmen)!

Succes met de volgende film :bier:

Geplaatst:

Het is eigenlijk wel spijtig dat er geen stemmen waren, maar wat is het probleem eigenlijk met de stemmen?

Te weinig volk om in te spreken?

Geplaatst:
Ha ik wilde even melden via Spy Movies en Spy Games dat de technische problemen zijn opgelost,

en dat er een makkelijkere te onthouden sitenaam is, WWW.SPYMOVIES.TK

inplaats van www.0spymovies0.bravehost.com (bestaat nog wel hoor).

Het is dezelfde site, alleen een makkelijker te onthouden sitenaam. Ik dacht ik bump dit topic even anders ziet niemand het.

PS: zeg aub of je het nodig vind, dat we de site ook in het Engels maken. Dus eerst de nL tekst, en daaran in het Engels. Dit is best irritant om te doen (het vertalen) en ik wi dus weten of dit wel zin heeft.

:cya:

dit was het

wat vinden jullie, xoti? reageer maar via pb

Geplaatst:

NOu ik vind die film helemaal niet zo goed.

Ik weet niet wat het probleem was met de stemmen maar dat is gewoon te vervelend om ernaar te kijken.. (zoner geluid dus)

Verder ook jammer van de kwaliteit (vooral de intro, met de draaiende tekst die haperd).

En ook jammer dat in het begin vooral de ondertiteling een beetje snel ging. (Aan het einde was het wel beter)

Ik krijg ook niet echt het idee van CSI maargoed.. veel succes met de volgende delen, als die er komen, ik hoop dan verbetering te zien.. maar deze vond ik gewoon slecht.. Sorry. maar dat is mijn mening..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 'm na een 10 minuten weggeklikt, het kon mij niet echt boeien. Dit kan je grotendeels afschrijven aan het gebrek van geluid, zonder geluid is een film eigenlijk niets. Ook vond ik het gehijg + muisklikken als geluid nogal irritant.

Het idee is/was goed, alleen de uitvoering is iets minder. Jullie hebben nog zeker genoeg ruimte om te verbeteren, te beginnen met de stemmen, maar ook achtergrondmuziek toevoegen, ietsje logischere wendingen in het plot (auto veranderd ineens in een rancher :?) en misschien iets rustiger met de camera zijn.

Als ik een pluspunt aan moet wijzen, wordt het de achtervolging: Muziek eronder en wel wat actie.

Bovenstaande graag zien als opbouwende kritiek en niet als afzeikmateriaal.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
NOu ik vind die film helemaal niet zo goed.

Verder ook jammer van de kwaliteit (vooral de intro, met de draaiende tekst die haperd).

dat van die haperende tekst, dat begrijp ik niet. bij mij hapert die tekst helemaal niet. en mijn pc is heus niet zo snel (de videokaart is zelfs half kapot)

Geplaatst:

op zich wel goeie film alleen dat gehijg is iritant maar wel goed script enz. 9.8

Geplaatst:

Ik vond hem eerlijk gezegd niks aan. Ik weet dat je met de stemmen problemen had, maar ik vind die tekst eronder niet goed. Als je goed denkt, kijken de mensen meer naar de personages, en dan zien ze de tekst niet. Ik vond het verhaal in elkaar gezet wel leuk. Ik hoorde muiskliken en iemand die hijgt ofzo ook. Daar was ik snel geirriteerd aan. Ik hoorde op sommige momenten geen geluid, maar ja. Ondanks dit geef ik hem een 7.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...