Jump to content

CSI: San Fierro

CSI: San Fierro  

80 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij hem bekijken?

• Ja, helemaal!
      35
    • Nee.
      15
    • Ja, een stukje.
      4
    • Ja, zolang het leuk blijft.
      23
  2. 2. Wat verwacht je ervan?

• Geweldig, kan niet beter!
      10
    • Leuk idee, ik wacht erop.
      38
    • Gaat wel.
      14
    • Afgezaagd/slecht idee.
      4
    • Meteen mee stoppen, tijdverspilling!
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond het slecht, en heb het na iets meer dan drie kwart va nde film gezien te hebben weg geklikt. Het verhaal was vaag, er was bijna niks te horen, en mocht je is iets horen waren het muis klikken...Gewoon slecht. :)

Vat dit niet op als afkrakend gezeik s.v.p. :)

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• $NeoSyp$

39

• madusa30

13

• Jarno

10

• MxM

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

ik vind het gewoon een goede prestatie om ondanks na alle problemen toch te releasen en wat gtaboy zei stom gezeiks kijk als je met je kop op t beeldscherm ligt okj maar toch niet als je op normale afstand zit ik kon de ondertiteling en de personages zien ookal ging ondertiteling soms snel maarja maar tis eerste grote film van (denk ik) veel suc6 verder neosyp

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben onder de indruk. Echt waar. Ik vond het plot uitstekend en het was qua modificaties ook zeer mooi uitgevoerd. Ook de personages vond ik zeer mooi uitgewerkt, ze hadden namelijk allemaal een eigen persoonlijkheid en stijl. Ook de ondertiteling vond ik verbazingwekkend. Dat wil zeggen: ik heb geen enkele spel- en/of grammaticafout kunnen bespeuren. Maar... misschien komt dat wel omdat de ondertiteling 6 van de 10 keer ontzettend snel voorbij ging. Omdat er geen stemmen zijn ingesproken en verder al helemaal geen geluid is, moet je wel de ondertiteling lezen, anders kan je het verhaal niet volgen. Dat vond ik zeer jammer. Al hadden jullie (ik spreek tot 'Spy Movies') maar de ondertiteling een paar seconden langer in beeld laten staan, dan zou het al goed geweest zijn. Maar dat we zo afhankelijk zijn van de ondertiteling komt toch wel (het meest negatieve punt) door het geluid. Of eigenlijk kan ik beter zeggen: er wàs niet eens geluid. Helemaal niets. Dat is zó ontzettend jammer. Het zou niet alleen leuk geweest zijn als er stemmen ingesproken waren, maar ook de algemene- en achtergrondgeluiden waren een echte afknapper. Logisch, ze waren er niet eens! Alleen tijdens de achtervolging is er een muziekje opgezet...

Volgens mij bevatte het filmpje in eerste instantie géén geluid, en is het geluid erbij geplakt door middel van een microfoon. De betreffende persoon die dit gedaan heeft zat héél dicht bij de microfoon, vandaar dat je zijn adem hoort... Wanneer er een achtervolging of een ander spannend moment plaatsvond zette deze persoon de cd-speler aan zodat het nummer opgezet werd en tegelijkertijd via de microfoon opgenomen werd... heb ik gelijk of niet?

Dat vond ik dus echt een enorme afknapper, want geluid en muziek is van zulk groot essentieel belang bij een film... Denk je eens (bijvoorbeeld) de film King Kong in, hoe saai zou het zijn als dit reusachtige monster niet bijgestaan werd door spannende muziek? Precies. Doordat dit aspect mist gaan er jammer genoeg veel punten afgetrokken worden, wat totaal niet nodig zou zijn geweest.

Grootste pluspunt vind ik toch wel de plot, echt een geweldig verhaal, het was erg boeiend. Complimenten aan de schrijver van het script!

• ++ Uitstekend plot
  • + Personages gedetailleerd
  • + Modificaties mooi uitgevoerd
  • · Beeldkwaliteit kon iets beter
  • - Irritant gehijg tussen alle scènes heen
  • - Ondertiteling ging veel te snel voorbij, waardoor het verhaal af en toe een beetje vaag wordt
  • -- Geluid en muziek zijn bagger

Verder wil ik even kwijt dat ik dit absoluut niet verwacht had. Jullie moeten weten dat er dagelijks zoveel mensen zijn met een 'goed idee', maar het resultaat mag er nooit wezen. Van jullie ben ik echt onder de indruk, ik ga niet liegen. Ik zou het leuk vinden om vervolgen te zien, maar dan uiteraard met mooie ingesproken stemmen en geluiden. Ook zou ik als ik jullie was, als jullie dit daadwerkelijk voort willen zetten, een internetdomein kopen zodat jullie een goede website op kunnen zetten en een eigen uploadruimte hebben zodat jullie filmpjes van opperste kwaliteit zullen zijn.

Ik ben benieuwd in ieder geval, qua plot zal dat in ieder geval wel goed zitten. :)

Bewerkt: door Pietje II

nou, heel erg bedankt jongens. voor alle positieve reacties, maar ook voor de kritiek. van je fouten leer je toch (maar ga nu niet enkel kritiek leveren :puh: )

wat we zeker gaan verbeteren in de volgende CSI: SF is:

-Stemmen!

-Langere ondertiteling!

-Meer muziek!

-EN ik ga misschien de film nog verbeteren, wat wil zeggen, nog wat muziekjes erachter plakken (en dan bedoel ik de reeds uitgekomen film)

en aan pietje:

"Volgens mij bevatte het filmpje in eerste instantie géén geluid, en is het geluid erbij geplakt door middel van een microfoon. De betreffende persoon die dit gedaan heeft zat héél dicht bij de microfoon, vandaar dat je zijn adem hoort... Wanneer er een achtervolging of een ander spannend moment plaatsvond zette deze persoon de cd-speler aan zodat het nummer opgezet werd en tegelijkertijd via de microfoon opgenomen werd... heb ik gelijk of niet?"

Nope, je hebt geen gelijk. Die muziek zat er al in de eerste instantie in, dat zijn liedjes die ik op mijn pc had staan (dus niet op radio) die ik had gedownload (legaal, voor 50 cent per stuk). Dat gehijg is er wel later bijgedaan, door middel van een microfoon. het is trouwens geen gehijg maar geblaas. en wat dat muisklikken betreft, ik heb geen idee waar dat vandaan komt (waarschijnlijk van het op de stop-REC knop drukken).

Dus heel erg bedankt jongens, maar helaas komt de volgende CSI: SF voorlopig niet uit, omdat ik eerst een nieuwe PC met kerst ga kopen, die veel sneller zal zijn. dus ik ga het niet op deze pc doen, dus duurt het nog wel even wanneer ik ga beginnen. en zo i zo ga ik geen exacte uitgeefdatums meer zeggen als we starten, want dit geeft enkel gehaast, waaronder de film (en mijn cijfers in het 'concentratiekamp van de moderne tijd'=school) te lijden hebben. ik geef pas een datum als hij bijna klaar is. we zullen waarschijnlijk ook geen stemmen meer op het forum vragen, omdat dit te lastig is(te laat ingeleverd, verkeerde toon etc).

:cya:

PS: vindje de muziek bagger omdat het te weinig is, of vind je de muziek die er in zit gewoon slecht?

dat ene (voor jullie) onverstaanbare liedje was trouwens een Portugees lied, dat ik wel versta :puh:

PS2: ik vind het trouwens erg sportief dat je, hoewel je van de 'concurrent' benmt, toch goede dingen zegt, PietjeII. hoe gaat het trouwens met LVS? lang niets meer van gehoord :puh:

PS3: over dat domein, we willen wel, maar aangezien we niet erg rijk zijn (zeg maar gerust blut) hebben we eigenlijk eerst een sponsor nodig om de maandelijkse kosten te dekken...en dat zit er voorlopig niet in. maar ik maak natuurlijk ondertussen ook nog andere filmpjes heh, kleinere, die ook op die site gaan staan. je kunt trouwens ook je eigen filmpjes insturen!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Zo als die nu is, is het een grote flop.

Het is zo saai zonder stemmen dat het je gewoon niet boeit!!!

Het moet echt met stemmen want zonder is gewoon súper saai!

Geplaatst:

jongen, dat was ook de bedoeling, maar dat kan nou eenmaal niet, we hadden dan de hele film opnieuw moeten opnemen!

CSI: San Fierro Aflvering 2 officieel aangekondigd!

Nou, jullie wisten waarschijnlijk al dat deel 2 zoiu komen, na het succesvolle deel 1, maar hij komt vervroegd! Want ik zou er pas mee beginnen als ik mijn nieuwe pc zou krijgen omdat deze te sloom wordt, maar ik ga mijn pc vrijdag al kopen! dus ik kan er veel eerder aan beginnen! En precieze uitbrengdatum kan ik nog niet geven, maar hij zal wel veel eerder komen dan gepland!

Meer info? Vraag het hier!

Geplaatst:

Ik wil ook helpen. Met Filmen denk ik wel maar het script wil ik vooral doen! Stemmen kan ik namelijk niet :(

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn hebben we (nog) niemand nodig

we doen alles liver zelf weet je

dat is gewoon handiger (er komt waarschijnlijk ook geen stemmeninspreekgeval, doen we zelf)

Geplaatst:

Maar waarom vraag je het eigenlijk dan als je nog niemand nodig hebt? Als je iemand nodig hebt, ik wil je heus helpen met het script.

Omdat rullez vroeg of er geholpen kon worden ;)

Geplaatst:

Ik wil nog even iets zeggen over deel 1, ik vind het en leuk idee en een leuk verhaal maar echt heel slecht uitgewerkt. Gelijk op het begin al dat je die draaiende text in het Engels had terwijl de rest van de film in het Nederlands was. Mensen die geen Nederlands spreken kijken deze film niet, dus dat komt raar over. En natuurlijk zoals anderen al zeiden het geluid en de ondertiteling was bagger.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...