lal Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 GTASAsf2.bHallo, Ik heb een vraagje, ik ben bij de missie: Up, Up, and Away! Alleen lukt het mij niet om deze te halen, zou iemand deze misschien voor mij willen halen?? Ik heb de savegame erbijgevoegd!!! Alvast bedankt!!! Groetjes Lijeanne
HerrieM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Up, Up and Away + Respect Na het hek binnen te zijn gereden moesten er een aantal militairen uit de weg geruimd worden, wat een lastige opgave was met het beschikbare wapenarsenaal. Eenmaal doorgedrongen tot de helipad moesten er nog twee Hunters neergehaald worden met behulp van de stationare minigun. De Levithian met magneet gestolen en op die manier het beveiligingbusje van de grond getild en naar het verlaten vliegveld gebracht. Missie geklaard. Veel plezier. Bewerkt: 28 oktober 2006 door HerrieM
lal Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 GTASAsf2.bHallo,Ik heb een vraagje, ik ben bij de missie: Up, Up, and Away! Alleen lukt het mij niet om deze te halen, zou iemand deze misschien voor mij willen halen?? Ik heb de savegame erbijgevoegd!!! Alvast bedankt!!! Groetjes Lijeanne SUPER DANK JE WEL!!!!!!
Recommended Posts