OG-J Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Firefighter - Taxi Driver - Noodle Punk - Trash Dash - Well Snacked Pizza - Car Salesman Besturing: optie 2 Cheaten: neen Link: niet van belang Alvast bedankt! Toegevoegde bestand(en) savegame.rar ( 168.48k ) Bewerkt: 23 januari 2007 door jessevds Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ik ga er zometeen me aan de slag . Aangezien het er best wat zijn kan het wel even duren.. Mission Passed! Gehaald: FireFighter Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Toni is 'Fire Proof' Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: Bijlage Screen(s): N.v.t Mission Passed! Gehaald: Taxi Driver Beloning: Een heleboel. Per Fare krijg je een bepaald aantal aan $. Met de 'I a Row' bonussen is ook heel wat verkregen. Bickle '76 verkrijgbaar bij in Tentron Extra: Een paar keer de Taxi laten overspuiten Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Noodle Punk Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Max Health naar 125. Je kunt nu $2.000 per dag bij PunkNoodles ophalen Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Well Snacked Pizza Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Max health naar 150. Je kunt nu $2.000 elke dag bij Joe's Pizza's halen. Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Trash Dash Portland en Staunton. Beloning: $2.000 & $3.000 Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): N.v.t Mission Passed! Gehaald: Car Salesman Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Je kunt per dag $4.000 halen bij Capital Auto's Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): ULES00151S0.rar Bewerkt: 24 januari 2007 door ASPHALT Reageren
OG-J Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Hartelijk dank! Ge hebt er nogal uw werk van gemaakt ze, ge zijt een echt SUPERlid Bewerkt: 24 januari 2007 door jessevds Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Alle RC races - Paramedic - Scrapyard Challenge Besturing: 1 Cheaten: Nee Link: Bijlage Alvast hartelijk dank! Bewerkt: 17 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: Alle RC races - Paramedic - Scrapyard Challenge Besturing: 1 Cheaten: Nee Link: Bijlage Alvast hartelijk dank! Mission Passed! Gehaald: Chasin' RC Beloning: $2000,- + $500,- voor een nieuw Lap Record Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Scrapyard Challenge Beloning: Voertuigen die je laat vermalen in de 'Crusher' brengen tot 4 maal zoveel geld op Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Paramedic Beloning: Level x $100,- Als je rent wordt je nooit meer moe! Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Tashin' RC Beloning: $1000 + $1500 + $ 2000 + x2 $500 van de Lap Record. Samen: $5.500,- Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Ragin' RC nog niet gehaald.. ULES00151S0.rar Bewerkt: 18 februari 2007 door ASPHALT Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Van die RC race op de airport heb ik al 2 gedaan, maar de 3e lukte me niet... EDIT: Heel erg bedankt. Ik zal die dan nog wel proberen en als die echt niet lukt zal ik em wel weer posten dan kan iemand anders die misschien doen. Bewerkt: 19 februari 2007 door Clowntje_93 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Wie kan voor mij alle Tosiko Kasen missies halen van de zwarte T ? Het zijn er 4. De Savegame zit in de bijlagen. Geen cheats en/of mods gebruiken. En weer saven op ShoreSideVale. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Doe ik! Mission Passed! Gehaald: More Daedly Than The Male Beloning: $2.000,- Extra: Phil Cassedy's Fully Cocked Gun Shop heeft nu de Minigun in hun assortiment Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Cash Clash Beloning: $3.000,- Extra:Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: A Date With Death Beloning: $2.000,- Extra: Tuxedo beschikbaar in je kleding kast Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Cash In Kazuki's Chips Beloning: $4.000,- Extra: Ak-47 verwissled voor M4, kogels blijven behouden Micro SMG verwisseld voor MP5, kogels blijven behouden BaseballBat vervangen door Katana Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): SaveGame: ULES00151S0.rar Bewerkt: 3 maart 2007 door ASPHALT Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Wie heeft zin om alle OVERIGE hidden packages voor me te halen? Ik niet namelijk... Oh ja en Vigilante plz. ------------------------------------------------------------------ Sorry van die savegame ik vergeet dat altijd. En het probleem is, dat ik ben vergeten welke ik al heb gedaan maar het zijn er niet veel. Ik kan me er echt geen een meer bedenken die ik heb gedaan, sorry. >>> Door SummerBase: Berichten even samengevoegd, want dat bespaart weer wat onzinnige berichten. Niet jouw schuld hoor, maar het staat wat overzichtelijker. <<< ------------------------------------------------------------------ Hartstikke bedankt ASPHALT. Het duurde misschien even, maar je hebt er wel werk van gemaakt. See You! ULES00151S0.rar Bewerkt: 26 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Wie heeft zin om alle OVERIGE hidden packages voor me te halen? Ik niet namelijk... Oh ja en Vigilante plz. Je SaveGame is dan wel makkelijk. Vigilante en HP's wil ik overgins wel doen. Als je er even een kaartje bij deed met HP's die je zeker al hebt gevonden is ook wel makkelijk. Minder werk voor mij, jij hebt hem eerder. --- Clowntje en ik hadden afgespronken dat het niet zo heel veel uitmaakte dat het wat langer duurde. Ik heb namelijk een wat volle agenda. Nu is het eindelijk af! Tevens had hij nog gevraagt om de USB's. Mission Passed! Gehaald: Vigilante Beloning: Veel geld en Body Armor gestegen naar 150% Extra:SMG gekocht, deze is inmiddels dik terug verdient Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): Mission Passed! Gehaald: Unique Stunt Bonusses Beloning: 26 X $250 + nog verschillende 'Instane' Bonusses. Extra:1x naar de Pay 'n Spray gegaan omdat m'n Manchez bijna kapot was Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Mission Passed! Gehaald: Hidden Packages Beloning: Pistol, Shotgun, Body Armor, SMG (MP5), .357, M4, Laser Sniper Rifle, Flame Thrower, Rocket Launcher en $50.000,- Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. SaveGame: ULES00151S0.rar Edit: Oeps, Clowntje' post is verwijderd. Nu is het een dubbel post. ZomerKamp? Bewerkt: 26 maart 2007 door ASPHALT Reageren
Sef Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hallo, Kan iemand even de missie Demolition Man voor mij doen. De besturing van dat helikoptertje is echt enorm irritant. Groeten, Sef >>> Door SummerBase: Dit is een missie die bij GTA Vice City hoort, normaal zou ik hem verplaatsten, maar j hebt hem daar al gepost dus dat hoeft nu niet meer.<<< GTAVCsf3.b Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hallo,Kan iemand even de missie Demolition Man voor mij doen. De besturing van dat helikoptertje is echt enorm irritant. Groeten, Sef Verkeerd Topic, dit is de Savegame Aanvraag van Liberty City Stories. Hier is dit van Vice City te vinden. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Mission Passed Voor Clowntje_93 Gehaald: The Shoreside Redemption Beloning: $4000 Bijzonderheden: Je moet naar Salvatore toe. Kon hem niet via PB versturen ofzo, hier is hij Veel Succes Verder! @hieronder: ULES00151S2.rar Bewerkt: 24 juni 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Nou Mike je hebt mijn diepe respect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.