gtafreakie Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Kan je ook een savegame van de PS2 uploaden op internet???? zo jah... hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Kan iemand voor mij de politie missies tot level 12 halen? Je mag de tank code gebruiken om het makkelijker te maken, maar gebruik geen riot cheat. Ik haal de missies niet in de tijd, de Savegame zit in de bijlagen. Veel Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Kan iemand voor mij de politie missies tot level 12 halen? Je mag de tank code gebruiken om het makkelijker te maken, maar gebruik geen riot cheat. Ik haal de missies niet in de tijd, de Savegame zit in de bijlagen. Veel Succes. Doe ik. Alleen denk ik niet dat hij vandaag nog klaar komt.. Mission Passed! Gehaald: Vigilante Beloning: Geld per level en je Body Armor geeft nu meer bescherming Extra:Ik wat kogels moeten verspillen.. [*]Save: 1ste slot [*]Savegame: ULES00151S0.rar Bewerkt: 24 december 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 ik zou graag een missie online zette maar waar staat eigenlijk de savegame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 ik zou graag een missie online zette maar waar staat eigenlijk de savegame?Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel. Er zal nu een nieuwe verwisselbare schijf worden aangemaakt. Als je deze opent zie één of meerdere mappen, eentje draagt sowieso de naam "PSP". In deze map vind je weer enkele mappen, waarvan er eentje "SAVEDATA" heet. In deze map bevinden zich weer enkele mapjes. Eentje heet er "ULES00151S" + een getal. Dit mapje pak je in met WinZip of WinRAR en upload je hier op het form. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 ik zou graag een missie online zette maar waar staat eigenlijk de savegame?Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel. Er zal nu een nieuwe verwisselbare schijf worden aangemaakt. Als je deze opent zie één of meerdere mappen, eentje draagt sowieso de naam "PSP". In deze map vind je weer enkele mappen, waarvan er eentje "SAVEDATA" heet. In deze map bevinden zich weer enkele mapjes. Eentje heet er "ULES00151S" + een getal. Dit mapje pak je in met WinZip of WinRAR en upload je hier op het form. er staat 0 en 1 welk van de twee is et eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 ik zou graag een missie online zette maar waar staat eigenlijk de savegame?Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel. Er zal nu een nieuwe verwisselbare schijf worden aangemaakt. Als je deze opent zie één of meerdere mappen, eentje draagt sowieso de naam "PSP". In deze map vind je weer enkele mappen, waarvan er eentje "SAVEDATA" heet. In deze map bevinden zich weer enkele mapjes. Eentje heet er "ULES00151S" + een getal. Dit mapje pak je in met WinZip of WinRAR en upload je hier op het form. er staat 0 en 1 welk van de twee is et eigenlijk Dan heb je twee keer opgeslagen. Dus als je in het spel opslaat zijn bij jouw het eerste en tweede vakje bezet. 0 is de eerste en 1 is de tweede. Je zult dus even moeten nakijken met welke je speelt en die uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) kan er iemand alstublieft de missie van donald love en salvatore leon doen en hopelijk heb ik et juiste geupload ULES00151S1.rar Bewerkt: 10 februari 2008 door blaziken169 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Mission Passed! Gehaald: Taking The Peace Beloning: $2.500,- Save: 2de slot. Savegame: In de bijlage. Mission Passed! Gehaald: Counterfeit Count Beloning: $1.500,- Extra:Ik heb je Stubby Shotgun gebruikt. [*]Save: 2de slot. [*]Savegame: In de bijlage. Savegame: ULES00151S1.rar Bewerkt: 10 februari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blaziken169 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 bedankt en van die stubby is ni zo erg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Missie: Maria Latore - Booby Price Waarom: Ik knal steeds van mijn motor af... Cheaten: Van mij mag je, maar alleen health, wapens e.d. Savegame: http://flitskikker.fl.funpic.org/downloads...ULES00151S0.rar Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Mission Passed! Gehaald: Booby Price Beloning: Geen geld bedrag, je kunt nu de motorraces starten. Save: 1ste slot. Savegame: ULES00151S0.rar Ik weet niet of je nog de eind dialoge wilt weten, dat komt terug in de volgende missie; > Come on Maria. Let's go< Well, finally! Mr. Tough guy makes his move. > Look Maria. You're Salvatore's girl.. < I'm my own girl! ..you're such a God-damn square! < Come on Wayne! Let's Party! Bij dat laatste springt ze bij deze Wayne op de motor, en scheuren ze weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Mission Passed! Gehaald: Booby Price Beloning: Geen geld bedrag, je kunt nu de motorraces starten. Save: 1ste slot. Savegame: ULES00151S0.rar Ik weet niet of je nog de eind dialoge wilt weten, dat komt terug in de volgende missie; > Come on Maria. Let's go< Well, finally! Mr. Tough guy makes his move. > Look Maria. You're Salvatore's girl.. < I'm my own girl! ..you're such a God-damn square! < Come on Wayne! Let's Party! Bij dat laatste springt ze bij deze Wayne op de motor, en scheuren ze weg. Bedankt, ASPHALT! De filmpjes zal ik wel op www.gtamissions.com kijken. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 30 juli 2008 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Missie: Vincenzo - Portland Chainsaw Masaquerade (aka de meest onmogelijk missie) Cheaten: Van mij mag je, maar alleen health, wapens e.d. Savegame: http://flitskikker.fl.funpic.org/downloads...ULES00151S0.rar Alvast bedankt! Heel erg bedankt, ASPHALT! Mvg, Flitskikker Bewerkt: 30 juli 2008 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2008 Mission Passed! Gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade Beloning: Slash TV beschikbaar, Overall's Outfit, $3.000,= Save: 1ste slot. Savegame: ULES00151S0.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.