Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 Ja, ik heb weer eens hulp nodig. :$ Dit keer met Salvatore - Taking the Peace. Cheaten mag. http://flitskikker.fl.funpic.org/downloads...ULES00151S0.rar Alvast bedankt! Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Doe ik wel voor je. Sorry maar ik kan deze savegame niet doen. Mijn game kan de savegame niet lezen, waarschijnlijk omdat ik een UK versie heb. Iemand anders mag de missie dus proberen. Bewerkt: 31 juli 2008 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Doe ik wel voor je. Sorry maar ik kan deze savegame niet doen. Mijn game kan de savegame niet lezen, waarschijnlijk omdat ik een UK versie heb. Iemand anders mag de missie dus proberen. Ik heb inderdaad de EU versie. Wil iemand anders hem nu voor mij doen? Alweer bedankt, ASPHALT. Mvg Flitskikker Bewerkt: 8 augustus 2008 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2008 UK en EU versie zijn dezelfde, dus dat zou eigenlijk moeten werken. Ik zal het eens proberen. Mission Passed! Gehaald: Taking The Peace Beloning: $2.500,= Save: 1ste slot. Savegame: ULES00151S0.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fera078 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) hey wie wil voor mij de zijmissie taxidriver, firefighter, carsalesman, bikesalesman doen en de normale politiewagen in mijn staunton garage vervangen door een donkerblauwe infernus http://rapidshare.com/files/229349254/Savegame.rar.html moet je met winrar ff uitpakken Bewerkt: 5 mei 2009 door fera078 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fera078 Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 hey wie wil voor mij de zijmissie taxidriver, firefighter, carsalesman, bikesalesman doen en de normale politiewagen in mijn staunton garage vervangen door een donkerblauwe infernushttp://rapidshare.com/files/229349254/Savegame.rar.html moet je met winrar ff uitpakken EDIT: Niemand? Wat een PIEEEEEP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2009 Het zijn dan ook redelijk wat dingen, en vooral Taxi Driver is nogal een lange zijmissie. Ik heb 't vrij druk, anders deed ik hem wel voor je. Maar nu heb ik er de tijd gewoon niet voor, gezien deze dingen niet zomaar even gedaan zijn. Misschien dat je het wat zou moeten korten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fera078 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 sorry voor die piep. oke dan zou het het fijn als je alleenmaar de manchez zou halen van die bubs & grinds ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fera078 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo dit is een andere savegame dan die andere bij savgame aanvraag. Wie kan mij helpen met het halen van 100%. Dit heb ik gedaan: Alle storymissies Paramedic Vigilante Lovemedia Car salesman Bike salesman Taxi driver 71(denk ik) mensen vervoerd Well Snacked Pizza Noodle punk Alle rampages Alle unique stunt jumps Karmageddon Avenging Angel See the Sight before your Flight 74 hidden packages RC Triad Takedown Slash TV Wong Side of the Tracks Low-rider Rumble Dit was het denk ik. Staat op 82% Wie kan de rest doen. Zoals de challenges races ,scooter shooter, bumps & grinds of de speelgoed auto race. Hoeft niet snel mag best wel een tijdje duren. Als je maar van te voren zegt dat je het zal proberen. Ik weet dat ik een beetje te veel vraag. LINK http://rapidshare.com/files/237885290/GTA_...vegame.zip.html GEEN CHEATS. DE WAGENS IN MIJN GARAGE NIET VERANDEREN. >>> Door ASPHALT: Maar ook dit moet gewoon in Savegame aanvraag, bij deze dus samengevoegd. Daarbij durf ik wel te zeggen dat je 'redelijk' heel veel vraagt.. <<< Ja dat weet ik ASPHALT. Maar ik zei ook dat het niet zo snel hoeft. Het mag van mijook een 6 maanden duren maar goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Hallo, ben nieuw hier ik heet Bas. Mijn vrienden noemen me Basi. Ik kan Trash Dash, Firefighter en Bumps & Grimps niet halen. Wie kan mij helpen. Wie zou het allemaal snel af kunnen krijgen. Ik heb geen cheats gebruikt en dat wil ik ook niet. En ook gelieve niet aan mijn garage te komen. Alvast Bedankt GTA_LCS_SAVEGAME.rar Bewerkt: 14 juni 2009 door basi08 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ansienfetjun Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Hey, ik ben nieuw hier zou iemand Alle : Vigilante · Paramedic · Firefighter Missies helemaal kunne halen ? - Geen cheats - Geen normale Storyline missies doen Hier is mijn savegame : http://www.mediafire.com/download.php?vlmrryymnlv Als je het gehaald hebt post dan even een reactie of Stuur een mailtje naar ansienfet (at) hotmail DOT com Dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Hey, ik ben nieuw hier zou iemand Alle : Vigilante · Paramedic · Firefighter Missies helemaal kunne halen ? - Geen cheats - Geen normale Storyline missies doen Hier is mijn savegame : http://www.mediafire.com/download.php?vlmrryymnlv Als je het gehaald hebt post dan even een reactie of Stuur een mailtje naar ansienfet (at) hotmail DOT com Dankjewel Ik denk dat ik Vigilante en Paramedic kan wel halen. Maar firefighter niet. Je hoort waneer het klaar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Als firefighter niet lukt wil ik die wel voor je doen. Stuur maar een PB als het je niet lukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zero-two Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2009 Hoeft niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Ik kom bij deze 2 missies niet verder die van salvatore leone en die van je moeder your not my son die 2 kan ik niet PS het is voor de PSP niet cheaten graag en de auto uit mijn garage ook niet gebruiken save game.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.