ASPHALT Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Volgens mij heb ik het nu bijna 10x geprobeerd maar ik kom d'r niet uitHet gaat om de missie ''Biker heat'' bij maria dus zou iemand die kunnen uitspelen zonder cheats alvast bedankt volgens mij heb ik de missie Biker Heat van Maria nu al 7x geprobeerd maar het lukt echt niet kan iemand hem voor me uitspelen? Zonder cheats! alvast bedankt Ik doe hem voor je . Mission Passed! Gehaald: Biker Heat Beloning: $500,- Extra: Ik heb de PCJ-600 van Wayne in je Garage gezet. Deze is kogel vrij en dus erg handig . Ik snapte niet waarom je geen wapens had, dus ik heb even een Sub Machine Gun gepakt omdat de missie anders erg lastig wordt. Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Veel pezier verder! ULES00151S1.rar Bewerkt: 10 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) dankje ik had geen wapens omdat ik in de ammu veel wapens had gekocht maar per ongeluk een keer op O drukte en toen schoot hij me neer en toen was ik alles kwijt :s EDIT: hij doet het niet data corrupt ofzoiets Bewerkt: 10 januari 2007 door The GamerII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) EDIT: hij doet het nietdata corrupt ofzoiets Raar, ik heb het even bij mijzelf geprobeerd en het lukt gewoon. Daartegen heb ik hem nog even opnieuw opgeslagen en geupload. Ps. Je hebt hem toch wel goed uitgepakt en alleen de Map 'ULES00151S1' erin gezet ? ULES00151S1.rar Bewerkt: 11 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Kan iemand voor mij de missie Search And Rescue van Salvatore doen ULES00151S6.rar Bewerkt: 13 januari 2007 door The GamerII Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 Mission Passed! Gehaald: Search and Rescue Beloning: $2000,- Extra:Ik had 3000$ aan wapens en armor gekocht, want je had er bijna geen. Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Savegame zit in de bijlage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mastertuner Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Zou er a.u.b. iemand voor mij The Chainsaw Masquerade willen doen? Alvast hartelijk dank! Geen mods, cheats, of dergelijke gebruiken a.u.b. En alleen deze missie doen. Bewerkt: 14 januari 2007 door -YokoZumi- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Missie gehaald: The Portland Chainsaw Masquerade Beloning: $3.000, Overalls outfit Verder: Armor gevonden en de missie Slash TV is nu beschikbaar. Volgende missie: Sindacco Sabotage Bewerkt: 14 januari 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: 12 Vigalante missies Besturing: 2 Cheaten: neen Link: niet van belang Het is de bedoeling dat de 12 Vigalante missies gedaan worden zodat ik extra armor krijg. Alvast bedankt! Bewerkt: 18 januari 2007 door jessevds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: 12 Vigalante missies Besturing: 2 Cheaten: neen Link: niet van belang Het is de bedoeling dat de 12 Vigalante missies gedaan worden zodat ik extra armor krijg. Alvast bedankt! Ik doe het wel. Mission Passed! Gehaald: Vigilante Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Max Armor naar 150% gestegen. Extra: Ik heb voor $3.000,- aan Sub Machine gun kogels gekocht. In de missie heb ik nog een boel opgepakt zodat je nu in de 700 kogels hebt. Je hebt in de 200 kogels voor je Pistol. M4 voor Ak-47 geruilt. De kogels gaan dan niet verloren en je hebt wel meer kogels. Machete op gepakt. Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 1ste slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): ULES00151S0.rar Bewerkt: 19 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Bedankt, op jou kan ik rekenen! repect! PS: hoe kan je zo'n screenshot nemen? je kan dat toch enkel met cheatdevice doen? en om cheatdevice te gebruiken moet je toch een savegame openen, hoe kan je dat dan gebruiken op een gewone savegame? Bewerkt: 19 januari 2007 door jessevds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Sorry, ik had dus een savegame van een verkeerde memory stick genomen, zou je ze alsjeblieft nog eens willen doen Bewerkt: 20 januari 2007 door jessevds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ik doe hem nog wel een keer voor je.. Mission Passed! Gehaald: Vigilante Beloning: Een heleboel. Per level krijg je een bepaald aantal aan $. Max Armor naar 150% gestegen. Extra: Ak-47 opgepakt. Machete op gepakt. 22 Kogels voor je Stabby Shotgun Er kwam na de missie nog een Hitman van je moeder aan. Deze is koudgemaakt. Ik heb Geen Cheats, Mods of Tools gebruikt Save: 7de slot. Save Game: In de bijlage. Screen(s): ULES00151S6.rar Bewerkt: 20 januari 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Savegame Aanvraag: Missie: 12 Paramedic missies Besturing: optie 2 Cheaten: neen Link: niet van belang Het is de bedoeling dat de 12 Paramedic missies gedaan worden zodat ik oneindig lang kan sprinten. Alvast bedankt! Bewerkt: 22 januari 2007 door jessevds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Missie: Paramedic Beloning: $100 per gehaalde level en je kunt nu rennen zonder moe te worden. Bijzonderheden: Ik heb geen cheats of mods gebruikt om deze missie te halen. Savegame: Bewerkt: 28 februari 2007 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
OG-J Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Hartelijk bedankt Colonel Bewerkt: 22 januari 2007 door jessevds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.